9 Temmuz 2019 Salı

Suna Ve Yediği Sikler Türkçe Seks Hikayesi 8

Daha durulmamıştı ki, birden içine girip çıkmakta olan sikin kasılmalarını hissetmeye başladı. Sonra bir top gibi patladı adam. Sikini bir anda dibine kadar soktu Suna'nın amına. Beli fışkırmaya başladı ve Suna, karnının içine dolan erkeklik sıvılarının yakıcılığını hissederek kendinden geçti.

Yeniden dünyaya döndüğünde, hala taburenin üstünde oturuyor ve kendini alabildiğine halsiz hissediyordu. Yarı aralık gözlerle adamın artık inmiş olan sikini pantolonunun içine sokuşunu ve fermuarını çekişini seyretti. Sonra kapıyı açıp dışarı çıktı adam. Arkasından da tekrar kapattı. 

Suna'nın bacaklarında, ayağa kalkabilecek kadar güç hissedebilmesi için, biraz oturması gerekti taburenin üstünde. Uzanıp yere saçılmış olan mayoları topladı ve ayağa kalkıp aynada kendine baktı. Yanağında hala adamın belleri vardı. Mayolardan biriyle sildi yüzünü. Sonra dışarı çıkıp mayoları yerine bıraktı. Artık burada durmaması gerektiğini biliyordu. Evden sik kaldırmak, sonra da kaldırdığı siklerden biriyle sikilmek için çıkmıştı ve istediklerinin hepsini de yapmıştı. Kaldırabildiği kadar çok siki kaldırmış, sonra da hiç tanımadığı, adını bile bilmediği ve bundan sonra da belki bir daha görmeyeceği kabasaba bir adama kendini siktirmişti işte. Şimdi hemen eve dönmek istiyordu. Yürüyen merdivenlerle alt kata inip, parkyerindeki arabasına doğru yürümeye başladı. Attığı her adımda, adamın amının içine fışkırttığı bellerin aşağıya sızdığını ve bacaklarından dizlerine doğru akmaya başladığını hissediyordu. Bu da, yeniden ve çok daha fazla heyecanlanmasına neden oluyordu.

Arabasının kapısını açmaya çalışırken elleri titrediğini, bir türlü anahtarı deliğe sokamadığını farketti. İyice eğilmişti bu yüzden. 

"Ufff götün güzelliğine bak..." dediğini duydu birinin. 

Birden daha da heyecanlandı. kapayı telaşla açıp koltuğa oturdu. Motoru çalıştırdı ve az önce duyduğu sesin geldiğini tahmin ettiği yöne baktı. Öylece dikilmiş onu seyreden iki adam vardı orada. Arabayı telaşla vitese takıp yürüdü. Biran önce eve gitmek istiyordu. Yoksa ne olacağını bilemiyordu. Bir kaç gün içinde ikinci kez götünün güzelliğiyle ilgili sözler duymuştu. Bunun onu, anlamadığı, ne olduğunu tam kestiremediği bir biçimde tahrik ettiğini hissediyor ve adeta korkuyordu. 

Eve gidince çırıl çıplak soyunup, kendini yatağın üstüne attı. Amından sızan beller, dizlerine kadar inmişti. İki elini uzatıp bacaklarının iç taraflarını, o kaygan yerleri okşamaya başladı. Gözlerini kapamıştı. Yaşadıkları tekrar gözlerinin önüne geliyordu. Nasıl da sikmişti onu adam. Önce ağzına getirmiş, sonra yalamış, sonunda da sikmişti. Elleri iyice yukarı çıkıp amını buldu. Hala bel doluydu içi. Vücudu kıvranmaya başlamıştı. Parmağını bızırına dokundurduğu anda beli gelmeye başladı. Tam o anda da aklına, parkyerindeki adamların sözleri geldi. Tanrım ne istiyorlardı ondan. Akıllarını götüne takmışlardı. Götünü sikmek istiyorlardı. Parmağını aşağı kaydırıp, amından akan bellerle vıcık vıcık ıslanmış götüne dokundu ve bir daha geldi beli. Öncekinden çok daha şiddetle hem de.

Öğlenden sonranın önemli bölümünü, öyle çırıl çıplak uyuyarak geçirdi Suna. Sonra kalkıp vücudunu sevgili jakuzisinin sert huzmelerine bıraktı. bayılıyordu jakuziye. Hem dinlendiriciydi, hem de tahrik edici. Saatlerce kaldı sıcak suyun içinde.

Emre akşam saat dokuzda telefon ettiğinde, yemek yemiş, sevgili koltuğunun üstünde oturuyordu. Bir gece olduğu gibi, çırıl çıplaktı yine. 

"Merhaba sevgilim..." dedi kocası, "Nasılsın..?"

"Yorgunum sevgilim... Ohhh çok yorgunum..."

"Ne yaptın bugün..?"

"Sikildim sevgilim..."

"Ne güzel... Hoşuna gitti mi peki..?"

"Ohhh evet çok hoşuma gitti sevgilim..."

"Seviyor musun kendini siktirmeyi..?"

"Çok... Ohhh çok hem de..."

"Kimdi peki seni siken bugün..? Tanıdık biri mi..?"

"Bilmiyorum sevgilim... Kim olduğunu bilmiyorum... Kaba saba bir herifti... O sinemadaki adamı andırıyordu biraz... Onun gibi biriydi yani... Ohhhh sikti beni sevgilim..."

"Nerde buldun onu peki..?"

"Kipa'da sevgilim... Çıkmış oralarda dolaşıyordum. Sonra kafeteryaya gittim. Karşımda oturmuş beni seyrediyordu. Ohhh oracıkta, adeta gözleriyle sikiyordu beni sevgilim... İyice gösterdim ona... Amımı bile gösterdim. Sonra peşimden geldi mağazanın içinde... Birden amımı avuçlayıverdi... Heyecandan ölüyorum sandım biliyor musun... Kaçmak için prova odasına girdim ama peşimden geldi yine... Ohhhh orada sikti beni sevgilim... Kipa'da... Prova odasında... Önce ağzıma fışkırttı bellerini, sonra beni yaladı, sikti... Ohhhh çok güzel sikti beni sevgilim... Öyle büyüktü ki siki... Ahhhh çok büyüktü... Kapının arkasında bir yığın insan vardı ve beni oracıkta sikti... O kocaman sikini amıma soktu... Ohhhh sikti beni sevgilim... Çok güzel sikti beni sevgilim... Ohhhh çok güzeldi..."

Telefondan Emre'nin son derece heyecanlandığını, nefeslerinin sıklaştığını duyabiliyordu. Sonra kocası her şeyi baştan en ince ayıntısına kadar anlatmasını istedi ondan. Gerçekten en baştan, sabah evde sokağa çıkmak üzere hazırlanmasından girerek anlatmaya koyuldu Suna. Bu onu o kadar heyecanlandırıyordu ki, amı alev alev yanmaya başlamıştı. Ama oraya, vücudunun bu zevk merkezine dokunmak istemiyordu. Eğer bunu yapacak olursa, hemen belinin geleceğini biliyordu. 

Ne var ki, hattın öbür ucunda kocasının inlediğini duyup onun belini getirdiğini anlayınca, kendini tutamadı. Amına elini bile dokundurmadan onun da beli gelmeye başladı. Karı-koca, dakikalarca karşılıklı soluklandılar.

"Beni sikilirken seyretmek hoşuna gider miydi sevgilim..." diye sordu sonra Suna.

"Zevkten uçardım her halde..."

"Ohhhh ne güzel olurdu değil mi sevgilim..? Ben de çıldırırdım her halde... Kendimi sana sikilirken göstermek çok güzel olurdu... Bir bilsen öyle istiyorum ki beni sikilirken seyretmeni... Ohhhhh..."

"Böyle konuşup beni delirtme şimdi..."

"İlk fırsatta sevgilim... İlk fırsatta olur mu..? Buraya bir daha geldiğinde, daha ilk gün, nasıl sikildiğimi seyrettireceğim sana... Söz... Ohhhh söz..."

Sonra ertesi akşam yeniden konuşmayı kararlaştırıp, telefonu kapattılar. Suna titreyen bacaklarıyla yatağa yürüdü. Gerçi daha çok erkendi ama, uyumak istiyordu biraz. Gözlerini kapadığı anda da uyudu. Tüm gece boyu rüyalar gördü. Bir yığın adamın, değişik değişik erkeklerin durmadan onu siktikleri rüyalardı bunlar. Hepsinde de kocası bir kenarda durarak olup biteni, güzel karısının nasıl sikildiğini seyrediyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder