4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 9. bölüm

Cem "yenge bizimde çok çişimiz var ama" diye seslendi.

Yeşim : "tamam canım, ben duşa gireyim gelip işersiniz, ama önce bir arkamı döneyimde, az bekleyin".

Sonra üstündeki atleti, sutyenini ve stringinide çıkarıp duşa girdi. Şu anda yine karımı arkadan çırılçıplak görüyorduk emmioğluyla beraber.

Pürüzsüz sırtı, geniş kalçaları, selülitli löplöp göt yanakları gözlerimizin önündeydi. Karımın bacakları bitişikken bile apış arasında kalan boşluk oradaki görünmeyen hazineyi bize hatırlatıyordu. Bu aradan sırtının yanlarından koca memelerinide sallanırken kısmen görebiliyorduk tabi.

Cem "ben işicem Osman abi" diyerek banyoya gitti.

Yeşimi dahada yakından daha uzun süre görebilmek için o kadar yavaş yürüyorduki... neyse banyoya girdi çırılçıplak karımın sadece 1 metre yanında arkasını dönüp sikini çıkardı ve işemeye başladı. Bu sırada olay gayet normal bişeymiş gibi birbirleriyle sohbet etmeye başladılar.

Cem "yeşim ablacım memnun kaldınmı bugünkü programdan" diye sordu. Yeşimde "çok teşekkür ederiz bize memlekette göremeyeceğimiz bir eğlence yaşattın cem, umarım yarın içinde benzer şeyler vardır programda" ddi.

Cem de aklında bir şey olduğunu ama o eğlencenin bugünkünden bile daha yaramaz bir şey olduğunu söyledi.

Yeşim : "ay dur ayol hemen söyleme, yarın sürpriz olsun" diyerek zaten yeşil ışığı yaktı ceme.

Bizim oğlanın çişi bitince banyodan çıktı. O sırada yeşimde suyu kapatmıştı zaten

Havlusunu almak için yan döndüğünde bir eliyle apış arasını kapatıyordu, artık memelerini kapatma çabasında değildi. Bugün cem o eşiği aşmıştı zaten

Memelerini sallayarak eğildi, havluyu aldı ve üzerine sarıp çıktı.

Sabahki gibi gelip yanımıza oturdu.

Bu arada bende gidip işedim, bir döndümki cem banyoya girmiş ve soyunuyor.

Hemen yanında olduğumdan emmioğlu donunuda çıkarınca sikini gördüm. Ve gözlerime inanamadım. Yılan gibi uzanmıştı ve çok çok büyüktü.

"Oğlum sen bunu nerede büyüttün, bizim ailede böyle ebat yoktur" dedim.

"Abi bizim pederlerde meret küçük, benimki dayıya çekmiş herhalde" demezmi. Maalesef bende böyle dayı yoktu.

Ben : "Büyüyünce ne kadar oluyor bu palamut, vay maşallah"

"abi ayıptır söylemesi 20 santimi buluyor, Allah bana cömert davranmış bu hususta" dedi.

Bunları söylerken sesinide biraz yükseltmişti. Belliki yeşimin duymasını istiyordu. Zaten ben anlatacaktım, ama karım muhabbeti direkt duyarak öğrendi.

Cemi banyoda bırakıp karımın yanına gittim.

Karım cemin güzel vücudunu arkadan seyrediyordu. Oldum olası erkek vücudunu beğenir ve bunu hiç gizlemez zaten.

O sırada cem hiç beklenmedik bir şey yaptı ve bariz bir biçimde 31 çekmeye başladı.

Yeşim bana dönüp fısıldayarak "geç bile kaldı bugünden sonra" dedi.

Bende dayanamayıp karımın havlusunu aşağı indirdim ve göbeğine doğru inmiş olan yumuşacık sol memesini emmeye ve mıncıklamaya başladım. O da gözlerini ayırmadan cemin götünü ve sağ elinin hızlanan hareketlerini seyrediyordu.

Sonra kafamı tutup aşağı doğru bastırdı. Bu hareketin anlamını biliyordum, kukusunu emmemi istiyordu. Demek azmıştı epey.

Zaten küçücük olan havluyu tutup kalçalarının üstüne çıkardım, önünde diz çöküp bacaklarını açtım. Havlu şimdi karnının üstündeydi ve hem memeleri hem alt tarafı komple ortadaydı.

Bacaklarının arasına girip sırılsıklam olmuş kaymak gibi kukusuna daldım. Klitorisi ağzıma alıp emmeye başladım. Arada da yarığına dil atıyordum.

Cem banyoda 31 çekiyor, biz hemen arkasında bunu yapıyorduk.

Yeşim zaten çok azmış olduğundan kısa sürede kalça hareketlerine başladı, geniş kalçalarını giderek daha hızlı çevirmeye devam etti ve sonunda ses çıkarmamak için tırnaklarını sırtıma geçirip, dudağını ısırarak boşaldı.

Hemen bacak arasından çıktım ve havluyu tekrar aşağıya indirip kalça seviyesine getirdim ve bacaklarını bitiştirdim.

Günün yorgunluğu ve orgazmdan iyice bitap düşüş karımın kıpırdamaya mecali yoktu, en azından birkaç dakikalığına.

Tam havlusunu yukarı çekip memelerine sararken cemin belinde havluyla banyodan çıktığını gördük.

Memeleri görüp görmediğini bilmiyordum, umurumda da değildi.

Zaten o da boşalmıştı

İyi geceler diyip odasına çekildi. Bende banyoya girip 31imi çektim ve uyuduk.

4. Bölüm

Ertesi sabah yine aynı ritüel tekrarlandı ve herkes birbirine götünü sergileyerek duşunu aldı, karım minicik havlusuyla iki havlulu erkeğin arasına otururken dün kuliste neler olduğunu sordum. O da "ay çocuklar çok enteresan bakın anlatayım, gerçi bu öyle herkese anlatılacak mevzu değil ama cem yabancı değil nasılsa" diyerek başladı anlatmaya.

"önce 3 tane yarma badigard biz 4 yarışmacıyı önlerine katıp arka tarafa götürdüler. Tabi mekan tiyatro falan değilki soyunma odası olsun, bir ofise girdik. Tahminen 20 metrekare yerde biz 4 hatun ve 3 badigard duruyoruz. İçlerinden biri bize ikişer tane bikini altı ve 2-3er adet yarım penyeyi verdi, ve soyunup üzerimize uyanlarını giymemizi istediler. Ben nerede giyinecez falan diye saf saf bakınırken diğer hatunlar soyunmaya başladılar bile. Badigardlar içinde yaptıkları işin keyifli tarafı buydu herhalde. Yarışmacıları çırılçıplak seyretmek.. neyse bende mecburen soyunmaya başladım. Önce üstlerimizi ve sutyenlerimizi çıkardık. Heriflerin önünde 4 çift çıplak meme çıktı ortaya, birer tane penyeyi alıp üstümüze geçirdik. Herifler teker teker kontrol ettiler ve mümkün olan en dar penyeyi giymemizi istediler, memelerin tüm dolgunluğunun ve uçlarının tamamen farkedilmesi gerekiyor dediler. Dahası, elleriyle penyenin üstünden yoklamaya başladılar. Benim zaten malum ebatlardan ötürü penye zarzor geçmişti üzerime, seninki ok dedi biri pis pis sırıtarak. Miriam da epey balık eti olduğundan onada sımsıkı oturmuştu atlet. Jo'nunkini değiştirdiler, kadıncağızın memeler tekrar ortaya çıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder