4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 7. bölüm

Hepsi o poza gelince yeşimin iri memeleri tüm haşmetleriyle sallandılar öne doğru tabii. miriamda pek birşey ortaya çıkmamıştı. Allisonun görüntüsü tek kelimeyle muhteşemdi. Jo'nun da minik memeleri fazla ortaya çıkmıyordu tabii.

Sonra aynı pozda salona yan dönmelerini istedi. Yaptılar. Bu pozisyonda yeşimin memelerinin vücuduyla birleştiği noktada biraz buruşukluk görünüyordu ama o ebatta normaldi bu. Umarım puanı kırılmazdı buradan.

Cem artık yanımda nefesleri sıklaşmış ve devamlı kalkan sikini düzeltmeye çalışan bir pozisyondaydı.

Sonra tekrar yan pozisyonda dik duruma geçin dedi. Kızlar dik durdular. Karımın memeleriyle vücudu arasındaki çizgi o kadar uzunduki diğer hiçbirinde bu görüntü yoktu. Miriam ve allisonun memeleri sarkmadığından dik duran memede bu çizgi oluşmuyordu, Jo'nun da sarkmasına rağmen o kadar iri olmadığından çizgi kısaydı...

Alkış ıslık tezahürat almış gidiyordu.

Anonscu çıktı ve yarışmanın son kısmına geldik dedi. Şimdi 300 pound verenler kızların memesinden aşağı dökülen biradan içebildikleri kadar içecekler. Ama kural aynı. dokunmak yok.

Yanımdaki cemin cebine elini attığını görünce hemen tuttum.

"abi kusura bakma kendimi kaybetmişim, yengemin memesinden bira içmek densizliğini yapacaktım az daha, affet" dedi.

"olum sen salakmısın, kendi yakınına 300 pound verilirmi, o zaten aynı evde kalıyor dedim ya ben sana" dedim.

"emmioğlu, yok artık buna da izin verirmi"

"neden olmasın, burada görmedinmi, sen bi sor bakalım, burasıyla evin farkı ne ki" dedim.

O sırada bizim iskoçlardan biri parayı bastırmış yeşimin altına çekilen minik bir tabureye oturmuştu.

Yarışmanın bu bölümündeki kuralı cem anlattı bana: "abi burada bir kavanoz birayı hangi yarışmacının altındaki erkek daha çabul içerse o yarışmacı bu bölümün en iyisi olur"

Ben : "olum birayı içen herif, kızlarla ne alakası var?"

Cem : "abi kızın da mahareti memesinin ucunu olabildiği kadar ama hiç değdirmeden adamın ağzına yaklaştırıp biranın memesinden düzgün ve tam ağzına akmasını sağlamakda" dedi

Kızların hepsi meme uçlarını heriflerin ağzına yaklaştırana dek oldukları yerde eğildiler. Yeşim bu konuda daha şanslıydı. Meme çok iri olduğundan fazla eğilmesine gerek yoktu diğerleri gibi.

Sol memesini iskoçun ağzının 1 cm kadar üstüne getirdi. Ve yarışma başladı..

Karım birayı memesinin üst tarafından döküyor, kocaman memesinden akan bira memeucunda yay çiziyor ve herifin ağzına dökülüyordu.

Bu yarışmada tek rakibi estetik ölçülerde mükemmel memelere sahip olan allisondu. Kızın memeleri muhteşem bir yay çiziyor ve daha küçük olmasına rağmen birayı düz bir çizgi halinde altındaki herifin ağzına indiriyordu.

Jo ve Miriamın küçük memeleri, hele de Jonun pörsümüş memelerinden bira düzgün akmıyordu ve kadınlar pozisyon almakta zorlanıyorlardı.

Alkış tezahürat ve kıyamet arasında yeşim saniye farkıyla allisonun önünde bitirdi birasını.

Anonscunun yarışma bitti anonsunun hemen ardından tüm herifler ağızlarının sadece 1 cm yukarısındaki meme uçlarını ağızlarına alıp emdiler.

Ben şaşırmıştım, yeşimde öyle.. cem kahkahalar atıyordu. "abi bunun sonu hep böyle biter, herifler son düdükle birlikte yarışma bittiğinden kuralı delmeden memeleri emerler. Haklılar, sende olsan 1 cm mesafedeki memeyi helede o kafayla bırakmazsın" dedi.

Anonscu barın üstüne çıkıp "yarışma kısmı bitti, şimdi en son eğlence kısmı kaldı" dedi.

"İsteyen yarışmacılar açık artırmayla, kazanan birer kişiye memelerinden bira içirebilirler, ama bukez ağız değdirmek serbest" dedi. Bu kısım yarışmanın parçası değildi ve yarışmacı isterse yaptırıyordu.

Ama güzel sürpriz şuydu : açık artırmada verilen para direkt kıza veriliyordu.

Yeşim benimle ne yapayım der gibi gözgöze geldi. Ceme döndüm ne yapalım dedim. "abi sen bilirsin, ama unutma bu bölümde kazanıp parayı verene memeleri ellemekde emmekde serbest, ona göre düşünüp taşınsın yengem" dedi.

"Sen ne yapmasını istersin emmioğlu?"

" sorulurmu osman abi, devam etsin derim"

Yeşime dönüp "sen bilirsin, ben isterim" dedim.

Ve herbir kadın için açık artırma başladı.

Aynı onayı Jo'nun kocasıda verdi. Allison ve miriam pas geçip bardan indiler.

Şimdi ortada 2 olgun kadın kalmıştı, ama bütün ilgi koca memeleri sayesinde karımın üzerindeydi, ve buda benim heyecanımı üst noktaya taşımaya yetmişti.

Açık artırma başladı, önce 3 nnumaralı yarışmacı Jo için...

Sonuçta yeşime parasının yetmeyeceğini düşünen 2-3 kişinin arasında geçti ve ingilizlerden biri 300 pounda Jonun memesine hak kazandı.

Tam yeşiminki başlayacakken bizimki bir dakika deyip anonscuya birşeyler söyledi.

Bunun üzerine anonscu mikrofonu alıp türk lokumundan sürpriz teklif!!! 2 memesine 2 kişi alabilecek, teklifleri buna göre verin dedi.

Salonda tufan koptu..

Cemle birbirimize baka kalmıştık. Bana "abi yengemin bu kadar fırlama olduğunu bilmezdim" dedi.

Artırma başladı, 100-200-300-400 derken biri 600 pound verdi.

Ama yeşimin şartı her iki kişininde aynı parayı vermesiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder