4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 13. bölüm

Cemle bizde şampanyaları patlatıp salondaki herkesin üzerlerine tuttuk. Bikinileri hala üzerlerinde olan kadınlarında memeleri ıslak kumaşların altında görünür olmuştu.

Sonra aç kurt gibi bekleyen herifler için ben sağ cemde sol memesine şampanya dökmeye başladık.

Yeşimin kocaman sarkık memelerinden dökülen şampanyayı deli gibi içmeye çalışıyorlardı, yeşim salondaki en fit vücutlu 2 herifi seçmişti. Herifler ilk başta dökülenlari içmeye çalışırken daha sonra birisi karımın memesine yapışıp emmeye başladı. Bunu gören diğeride aynı metodu uygulamaya başladı.

Şu anda karımın iri memelerine yapışan 2 erkek aynı anda onları deli gibi emiyor ve mıncıklıyordu.

Salondaki herkesde tempo tutuyordu. Seans herifler daha fazla şampanya içemeyecek hale gelene dek sürdü.

Daha sonra diğer hatunlarda üstlerini çıkardılar ve her ebat, her şekil, her tür meme gözlerimizin önünde dolaşmaya başladı. Mayanın memeleri küçücük ama areolaları iri, koyu kahve renkli ve meme uçları iri ve dikti. Minik meme sevmememe rağmen areola ve uçları yüzünden hoşuma gittiklerini söylemeliyim.

Bu arada bazı çiftler başkalarıyla anlaşıp odalara çekiliyorlardı.

Bizim ceminde azman siki mekandaki hatunların hepsinin ilgisini çekmişti ve birkaç tekliften sonra cemle maya salondaki fit ve güzel çiftlerden biriyle odaya geçtiler. Bizim emmioğlu işini biliyordu ve muhteşem ingiliz hatunu kocasının yanında çatır çatır sikecekti. Tabi kocada mayayı...

O arada yeşim yanıma geldi ve "şu ana kadar 5 kişi gelip beni aralarına almayı teklif etti ama reddettim" dedi.

Ben de "hayatım ne istiyorsan onu yap, benim bir kısıtlamam yok" dedim.

- benim başka bir isteğim var kocacım

- nedir?

- şu meşhur odalardan birine gidelim, seninle deliler gibi sevişelim, isteyen gelip bizi seyretsin, ama sadece seyir..

Bu teklif benim için muhteşem bir teklifti.

Jason aracılığıyla anons yaptırdık ve bize 6 numaralı odayı gösterdiler. İçeride tavan dahil heryer aynaydı.

Odaya girdik, arkamızdanda 1 çift ve 3 tek erkek girdi. Anlaşılan onların karıları başkalarıyla grup yapmaktaydı. 4ü erkek 1i kadın 5 kişi bizi izleyecekti.

Çok heyecanlanmama rağmen stresten benimki biraz pörsümüştü.

Karım beni sırtüstü yatırdı ve pörsümüş durumudaki pipimi komple ağzına alıp emmeye başladı. 2 dakika sonra tamamen sertleşmiş durumdaydım.

Yeşimin üzerinde sadece g stringi vardı ve benim üzerime doğru eğilip ağzına aldığı pozisyonda iyice domalmıştı. Kavun gibi memeleri bacaklarıma değecek kadar sarkmış durumda hafif hafif çalkalanıyorlardı, geniş kalçaları geriye doğru iyice çıkmış, seyircilerine harika bir manzara sunmaktaydılar. Ayva göbeciğide bu pozisyonda hafifçe aşağı sarkmaktaydı, ama kesinlikle estetiği bozmayacak seviyede.

Bir yandanda odadaki herifleri gözlüyordum ve biri dışında hepsinin kazık gibi olduklarını gördüm. Bu arada eşli gelen karısının memelerini mıncıklayıp emmekteydi.

sonra elini karısının apışarasına koydu ve kukusunu avuçlamaya başladı, derken yanındaki sap herif dayanamayıp adamın karısının memelerine dalınca ortalık koptu.

Biz anonsta sadece seyirci kabul ettiğimizi, katılımcı aramadığımızı belirttiğimizden kimse bize bulaşmıyordu ama Şu anda içerideki 4 erkek tek kadına yumulmuş durumdaydılar.

Herkes kadının bir yerlerini mıncıklıyordu. Kadın narin yapılı, küçük memeli (muhtemelen B sutyen) ve dar kalçalı bi hatundu. Muhtemelen 40 civarında vardı, kocası da fit durumdaydı. Kukusu oldukça kıllıydı ve sadece bikini trimi yapılmıştı.

Yeşimin yanında çok sıradan kalıyordu ama içeridekilere hizmet verebilecek tek kadın oydu şu anda. Ben de olsam yumulurdum.

Benim sikimi iyice kaldırıp dizlerinin üzerinde doğrulunca yeşim de manzarayı gördü ve 1kadına yapışan 4 erkeği görünce inanılmaz bir heyecan bastı kendisini.

Bana dönüp "katılım yok dedik ama, bunların hepsini be memesiz hatuna macbur bırakmayalım, en azından ellemek serbest olsun izin verirsen kocacığım" dedi.

"hayatım, sen ne limit koyarsan veya kaldırırsan benim için okeydir, ben ancak daha fazla keyif alabilirim bu işten" dedim.

"o zaman sen söyle, ben utanırım" demez mi? Bu koşullarda bu laf çok komikti aslında.

Bu arada kadıncağızın küçük ama dik memelerini, sıkı kalçalarını, kıllı amını mıncıklayıp duran heriflerin hepsinin gözleri yeşimdeydi. Karımla bir kez daha gurur duydum.

Heriflere ingilizce olarak, "beyler, bu türk kadınını beğendiyseniz, sadece size özel dokunmak serbesttir, ama sadece dokunmak!' dedim.

Yatakta oturmakta olan karıma anında hücum oldu. İlk olarak o iri, yumuşak ve sarkık memelerini tuttular. İki kişi karımın karnına doğru düşmüş olan memelerini 2şer elle alıp kaldırdılar ve mıncıklamaya başladılar. 3. Herif sırtını, belini, piercingli güzel ayva göbeğini okşayıp duruyordu. Kadının kocasıda kendi karısını bırakıp yeşimin bacaklarında elini gezdirmeye başladı.

Yalnız kalan kadıncağıza ayıp olmasın diye bende onun minicik memelerini avuçladım. Karıcığımın o kocaman, yumuşacık kavun gibi memelerinden sonra çok farklı bir his veriyorlardı gerçekten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder