4 Temmuz 2019 Perşembe

Kasabanın erkekleri karımı her yerinden siktiler 4

Karım kendi sızılarını düşünmüyordu ve onu havanca siken adamların sahte sızılarını düşünüyordu, ne kadar saf, ne kadar iyi niyetli karım vardı öyle. "Gül hanım bizim gibi bir sürü arkadaşımız var ve sizinki gibi dar amcık hiç bir yerde bulamıyorlar ve çok zor durumdalar, acaba sizi onlarla tanıştırıp onlara da bu konuda yardımcı olabilir misiniz?" "Olurum Adem bey, arkadaşlar böyle günler için, siz ne zaman isterseniz fakat lütfen bana biraz zaman veriniz yaralarım iyileşin ve sonra istediğiniz kişilerle ilgilenirim" "Sağ ol gül hanım sizin gibi iyi niyetli bir komşu nerde bulabilirdik". Karımı ayağa kalkması için yardımcı oldular ve salondan ayrılmak için ana kapıya doğru yürüdüler. 

Karımın yürüyüşü çok değişmişti ve sanki de kıçında bir şey varmış gibin yürüyordu. Bunun sebebini herkes çok iyi biliyordu ve ilerleyen zamanlarda karım bir sürü hayvan tarafından kullanılacağı çok açıktı. Benim Ankara'daki işimi kaybetmem sadece hayat tarzımızın değişmesine sebep olmadı, seks hayatımızın da tamamen değişmesine neden oldu. Artık ben karımı sikemiyordum çünkü onun yeni bir görevi vardı ve ben durumu bildiğim için onu bu konuda incitmek veya üzmek istemiyordum, bu nedenle karımın kullanılmasına göz yummak zorundaydım. Artık cinsel ihtiyacımı gidermek için genel evlerine gitmek zorunda kalıyordum, kasabanın tüm Kürt asıllı kıroları ise masum, tertemiz ve saf karımı diledikleri gibi sikiyorlardı ve karım bunu kendi için değil iyilik için yapıyordu. Onu kandırarak ondan faydalanıyorlardı ve karımda bu gerçeği göremiyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder