4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 17. bölüm

"sen öyle dedikten sonra benim için hava hoş karıcığım" dedim.

İkimizde üstümüzeeşofmanlarımızı geçirip salona gittik.

Çocuklarla tanıştık, özellikle niko çok sempatik bir tipti. Kısa boylu, fit vücutlu, esmer ve epey kıllıydı. Göğüs kılları 3 düğmesi açık gömleğinden görünüyordu. Tam yeşimin sevdiği gibi...

Çinli joe da tipik çekik gözlü, fırça saçlı, gözlerinin içi güldüğünden çirkin sayılabilecek yüzüne acayip bir sempatiklik oturtmuş bir tipti.

İkisiylede hemen kaynaştık, sohbet başladı, havadan sudan..

Derken yeşim "benim tuvalete gitmem lazım" diyerek kalktı ve gitti.

Kimse yerinden ayrılmamıştı ama ben heyecanlanmıştım. Derken klozetin olduğu sağ taraftan karımın şrrrrr diye çiş sesi gelmeye başladı. Bütün gece birikmiş olduğundan da epey sürdü.

Derken çişini bitirip kalktı ve lavoboda ellerini yıkadı. Lavobo zaten kapının karşısında olduğundan salondan görünmekteydi.

Sonra bize dönüp "çocuklar ben bi duş alıcam müsadenizle" dedi. Bende heyecan yine tavan yapmış kalbim hızlanmıştı ama görünürde oğlanlarda bi hareket yoktu. Ya gerçekten alışmışlardı, ya yeşim onlar için anneleri yaşında, yaşlı bir kadındı, ya da çok iyi gizliyorlardı meraklarını.

O sırada tam lavobonun önünde, yani kapının ağzında ve hepimizin karşısında soyunmaya başladı sevgili 45lik karım.

Eşofman üstünü çıkardı ve kenara koydu, yani beyaz sutyeniyle kaldı. Yan gözle çocuklara bakarken emmioğlununda heyecanla onları kestiğini farkettim. Ve her ikiside çaktırmadan karımı dikizlemeye çalışıyorlardı. Hem sevindim hem heyecanım 2 katına çıktı.

Yeşim alt eşofmanınıda indirince beyaz stringide ortaya çıktı. Başka bir deyişle o yayla gibi geniş türk kalçaları, löplöp göt yanakları bolbol selülitleriyle ve olanca ihtişamlarıyla çinli ve yunanlı heriflerin gözleri önüne serilmişti. Sikim kalkmaya başladı o sırada. Ceme baktığımda hiç saklamaya çalışmadığı iri organıyla çadırı kurduğunu gördüm. Diğerleride muhtemelen aynı durumdaydılar.

Sırada ne olacağını beklerken yeşim herhalde ilk sefer için bunun yeterli olduğunu düşünmüş olmalıki çamaşırlarıyla küvete girdi ve suyu açtı. Bu açıdan kendisi görünmüyordu, sadece su sesi gelmekteydi.

Şimdilik kimse yerinden kalkmaya cesaret edememişti. Belki biraz cesaretlenirler diye yerimden kalktım ve "ben uykumu alamamışım, biraz daha kestirmeye gidiyorum" diyerek odaya gittim. Odanın kapısını çarparak kapattım ki hepsi kapandığını anlasın.

Hemen akabinde anahtar deliğine eğildim ve odanın içinden koridoru dikizlemeye başladım. 10 saniye sonra cem göründü ve banyonun kapısına gelip alenen karımı seyretmeye başladı banyo yaparken. Sonra sırasıyla niko ve joe belirdi. Biri emmioğlum olmak üzere 3 genç adam yıkanmakta olan 45lik karımı seyretmekteydi. Konuşulanları kaçırmamak için iyice kulak kabarttım. Bir müddet kimse birşey söylemedi. Bu arada yeşimin arkası kapıya tamamen dönük değilse farketmesi lazımdı 3 herifi. Sonra kendi aralarında konuşmaya başladılar ama tam duyamıyordum. Muhtemelen karımın vücuduyla ilgili yorum yapıyorlardı. Derken niko ellerini açarak boyut belirtme hareketi yaptı ve gülüştüler. Yeşimin götünün genişliğinden bahsettiklerini anladım. Yüz ifadelerinden ebadı beğendikleri belliydi. Zaten şu anda hepsinin eşofmanlarının önünde çadır vardı.

O sırada cem banyonun içine doğru bişey söyleyince yeşimle konuştuklaırını anladım. O esnada su sesi kesildi. Artık herşeyi duyabilirdim.

Yeşim içeriden "arkamı kim sabunlamak ister" diye sorunca 3üde içeri girdi. Bir müddet hiç ses gelmedi, kimsede konuşacak durum yoktu anladığım kadarıyla.

Daha fazla dayanamayıp kapıyı sessizce açtım ve banyonun kapısına dek parmak uçlarımda yürüdüm.

Kafayı uzatınca cem ve joenun beraberce karımın arkasını sabunladıklarını gördüm. Elleriyle.. nikoda hemen yanlarında seyir halindeydi.

Ne hikmetse her ikiside kalçalarını sabunlamaktaydı. Sanki en pis yeri orasıymış gibi...

O geniş kalçalar, löp yanaklar lömbür lömbür sallanıyor, krem karamel gibi titreşip duruyorlardı.

Sonra nikoda uzandı ve boş duran sırtını sabunlu elleriyle sıvazlamaya başladı.

Hemen arkasından "yeşim sutyenini çözeyimmi, daha rahat sabunlarım o zaman" diye sordu.

Yeşimde "hayır tatlım gerek yok, bu şekilde yeter" dedi.

3 erkek ellerini dakikalarca karımın götünde, bacaklarında, bacak aralarında ve sırtında gezdirdikten sonra yeşim "banyo bitti, isterseniz durulayın artık" dedi.

Niko duşu eline aldı ve karımı sabunlarından arındırıp suyun parlaklığıyla muhteşem bir görüntüye kavuşturdu. Arkası yetmedi, önünü döndürüp iyice ıslatmaya devam etti. Duşu özellikle sutyeninin ve stringinin üstüne tutuyordu sırayla. Yeşimin 6 el tarafından yıkanmasının heyecanı ve suyun baskısıyle meme uçları iyice büyümüştü. Beyaz sutyenin üzerinden koyu pembe areolası ve uçları neredeyse olduğu gibi görünür olmuştu. Koca memeleri balenli beyaz sutyen sayesinde dimdik ve 2 iri top gibi görünüyorlardı. Herifler bu görüntüden muhtemelen memelerin aslında sarkık olduğunu farketmişlerdi ama o kadar harika görünüyorlardı ki hiçbir erkek o top top iri yuvarlaklardan gözlerini kolay kolay ayıramazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder