4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 3. bölüm

Yeşime artık kalkalım bugün gezeceğimiz birçok yer var diyince bizimki giyinmek için yerinden kalktı.

Cem "abla istersen benim odada giyinebilirsin" dedi. Yeşimde "gerek yok canım, şurada yine arkamı dönüp giyiniveririm, neticede hepimiz arkadan aynıyız nasılsa" diyerek göz kırptı ve o meşhur kahkahalarından birini attı.

Sonra salonun köşesindeki valizin oraya gitti.

Biz kendisini seyrederek sohbete ve çaya devam ediyorduk.

Valizden önce giyeceği çamaşırları çıkardı. Siyah bir sutyen ve siyah minicik bir stringini sandalyeye koydu.

Sonra vücudunu saran atlet biçimli beyaz penyesini ve bacaklarına adeta ikinci bir deri gibi yapışan daracık levis curve jeanini çıkardı. Minicik havlusunun içinde kırmızı ojeli ayakları ve elleriyle bu 45lik kadın resmen muhteşem görünüyordu. Tekrar ne kadar şanslı olduğumu düşündüm.

Sonra yine arkası bize dönük olduğu halde havlusunu çözüp kenara bıraktı ve bizi arkadan çırılçıplak görüntüsüyle başbaşa bıraktı.

Kenarlardan (arkadan) görünen memeleriyle, selülitli geniş kalçaları ve löp göt yanaklarıyla, uzun ve düzgün bacaklarıyla büyüleyiciydi gerçekten.

Önce stringini giydi ve tam rahat edeceği şekilde gözlerimizin önünde poposunun arasına yerleştirdi.

Sonra sutyenini kollarından geçirdi, memelerini teker teker toplayıp sutyenin kaplarına yerleştirdi ve memeleri sutyenden tekrar düşmesin diye elleriyle tutarak "cemciğim şunun kopçasını talkarmısın lütfen" diye yakınındaki emmioğlundan yardım istedi.

Cem hiç ikiletmeden kalktı ve bu sırada havlunun altında kurduğu çadırı gördüm. Yeşimin arkasında olduğundan o göremiyordu vaziyeti.

Orta sıradan kopçalamasını istedi ve benim emmioğluda elleri titreyerek her 2 kopçayı yerine geçirip tekrar oturdu.

Memelerini iyice yerleştirdikten sonra bize döndü ve "eveet artık dönebilirim herhalde, arkadan hepimiz aynıyız ama önden bazı farklarımız var, değilmi cemciğim" diyerek hafif dalga yollu sordu ve göz kırptı.

Cem de "amaan yenge sende benle dalganı geçersin hep zaten, biz aramızda böyle kabullendik, arkadan hepimizde birer popo var, şekilleri biraz değişebiliyor hepsi o değilmi neticede, hem bu eve giren çıkan tüm kızlarda bu durumu kabullendiler, aynı banyoda duş alıyorlar, herkes herkesin kız arkadaşının poposunu görüyor, kimse sorun etmiyor, burası avrupa" dedi.

Yeşimde "tamam hayatım, bende sorun etmedim zaten, bak bu kadar zamandan sonra yengeni çıplakda gördün daha ne istiyorsun" diyerek kahkahasını attı.

Şu anda kukusunu zarzor kapatan minicik siyah stringini, piercingli muhteşem ayva göbeğini ve sutyenin içinde dimdik, top top duran memelerini ve oluşturdukları 12-13 cm uzunluğundaki çatalı olduğu gibi görüyorduk.

Stringin kumaşı o kadar miniktiki karımın kaymak gibi kukusunun yarığını ancak örtebiliyordu, sezaryen izi kumaşın bittiği yerden en az 4-5 cm yukarıda kalıyordu.

Hem beni hem emmioğlunu iyice heyecanlandırmak için elinden geleni yapan karım o kıyafetle makyaj malzemelerini alıp banyoya gitti. Aynanın önünde hafif gündüz makyajını yaparken selülitli geniş götü yine gözlerimizin önündeydi.

Arada tekrar çıktı, salınarak önümüzden geçti ve rujunu alıp banyoya döndü.

Bakımına özen gösterdiğinden makyajı zaten her zaman uzun sürerdi ve evde de ayna karşısında en fazla bir külot bir sutyenle makyaj yaptığından ben seyretmekten hiç sıkılmadım.

Derken cem "abla ne zaman çıkacaksın, ben çok sıkıştım tuvalete girmem lazım" diyince yeşimden anında cevap geldi.

"gel ayol ben makyaj yaparken arkanı dönüp işiyiver, nasılsa arkadan aynıyız, hem zaten bende senin poponu gördüm artık" demezmi?

Cemde kalkıp banyoya gitti ve içeri girince sağa döndü. Her ikisininde pozisyonunu görebilmek için bende kalkıp mutfağa yönlendim çok yavaş hareketlerle.

Kapının tam karşısında karımın makyaj yaptığı lavabo, solunda duş, sağında klozet bulunmaktaydı.

Karşıdaki karımı ve sağ taraftaki cemi görüyordum şimdi.

Cem havlusunu çıkarıp yanındaki çamaşır makinesine koydu ve çırılçıplak kaldı.

Yeşimde bu durumu yok sayabilecek bir kadın değildi. Makyajına ara verip döndü ve cemin çıplak vücudunu arkadan seyretmeye başladı.

Oğlan gerçekten güzel vücut çalışmıştı, hiç abartılı değil tam kıvamındaydı.

Derken işemeye başladı, yeşim tamamen makyajı bırakmış oğlanı işerken seyretmekteydi.

İşemesi bitince salladı, daha sonra bir parça tuvalet kağıdı alıp pipisinin deliğini iyice sildi ve eliyle orasını kapatıp havluyu tekrar sardı.

Yeşime "abla az kenara kayda elimi yıkayayım" dedi.

Arkadan ikisini yanyana görüyorum, karımın çıplak götü emmioğlunun havlusuna yapışık şekildeydi.

Elini yıkayıp odasına gitti.

Az sonra yeşimde çıktı, atletiyle jeanini giydi, bende giyindim ve londra sokaklarına çıktık. Cem de bizle beraber geliyorduki önemli yerleri gezdirsin

Çıkmadan önce cem bize brezilyalı sikiş arkadaşı mayanın bikinili bir resmini gösterdi. Sütlü kahve renginde, minicik göğüslü, dümdüz karınlı (ondada göbek piercingi vardı) ve tam bir brezilyalı götüne sahip bir hatundu. Götü yanlardan olmasada geriye doğru bizim hanımınkinin neredeyse 2 katı büyüklüğündeydi. Buna rağmen selülitten falan eser yoktu. Tam bir brezilyalı hatun götüydü. Yüzü çok güzel değil, sıradandı. Bizim oğlanın sex hayatının çok çok heyecanlı olduğu mayanın vücudu ve bakışlarından belli oluyordu. Kızın 25 yaşında olduğunu söyledi Cem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder