4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 4. bölüm

Bu arada yeşim bu kıyafetinde inanılmaz seksiydi yine. Yukarıda meme çatalının her zamanki gibi büyük bir kısmı cömertce meydandayken aşağıda kot geniş kalçalarını ve bacaklarını olduğu gibi ortaya çıkarıyordu. Dahası, oturduğu zaman düşük bel açılıyor ve siyah stringinin ipiyle götünün yarısı ortaya çıkıyordu.

Metroda tam köşeye oturunca etrafındakilere güzel bir show yaptı....

2. Bölüm

Londraya daha önce 2 kez gitmiştik. Bu yüzden görülmesi gerekene turistik yerlerin hepsini biliyorduk. Bunun yerine cemden bize en orijinal, en türkiyede bulunmayan türden restoran, bar, klüp vs gibi yerleri göstermesini istedik.

Bana "emmioğlu, bu konuda bir limitiniz varmı, her tür yere girer misiniz, sonra yenge falan rahatsız olmasın" dedi.

Bende "cemciğim, yengen evdeki açık banyo olayına bile uyum sağlamadımı, yurtdışında normalden bile daha açık fikirli olur, tam tersi en değişik ve orijinal yerlere gidelim sen merak etme" dedim. Gülerek hiç merak etmememi söyledi.

Öğlen yemeğini güzel bir restoranda yedikten sonra bir bara gittik. Kapıda "wet t-shirt contest" yazıyordu. Yani ıslak tişört yarışması.

Yeşim bize dönüp "hah belli oldu sizin işiniz, kendinize eğlence buldunuz, ıslak tişörtlü striptizcileri seyretmeye geldiniz, bana göre birşey yok burada, ama sizin için katlanacağız artık napalım" dedi.

Cemle bizde "ee hep sana çalışacak değiliz, birazda kendimize" diyerek güldük. Bu sırada cem yengesine çaktırmadan bana bir göz kırptı ama tam anlamadım.

Yarışmanın başlamasına 1,5 saat kadar vardı, barda oturup biralarımızı söyledik. Cem, buranın özelliğinin herkesin birbiriyle tanışıp kaynaştığı ve sohbet ettiği bir yer özelliği olduğunu söyledi.

Nitekim İçkiyle beraber muhabbetde başladı. Yanımızda 2 iskoç çocuk vardı, 25-26 yaşlarında. Diğer tarafta biz yaşlarda amerikalı bir çift, barın köşesinde onların yanında ve yüzleri bize dönük oturan 2 tanede ingiliz erkek vardı.

Bizle beraber 7 erkek 2 hatun muhabbete başladık. Amerikalı çift ohiodan gelmişler avrupayı geziyorlarmış. Kadın 47, adam 45 yaşındaydı. İskoçlardan biri 23 diğeri 24 yaşlarında, ingilizlerde 37 yaşlarında iki bankacıydı. Zaten giyimleride şıktı.

Muhabbet muhabbeti açtı, erkeklerin hepsi karımın meme çatalına keskin ve hızlı bakışlar atıyorlardı. Biralar ısmarlandı, zamanla muhabbet ısındı, etraf kalabalıklaştı. Barın teması bu olunca doğal olarak erkek müşteri sayısı kadınların 4-5 katı kadardı.

Derken yarışma saati geldi çattı. Yeşim "eh sizin havalar başlıyor, bizde mecburen üstüsz kızları seyretmek zorunda kalacaz" dedi.

Bunun üzerine emmioğlu bombayı patlattı : "seyretmek zorunda değilsin yenge, yarışma herkese açık, sende katıl istersen, değişiklik, heyecan istiyordunuz, al sana"

Zaten o sırada barda anons yapılmaya başlanmıştı ve yarışmaya gönüllü olanlar çağrılıyordu.

Yeşim : "yok daha neler artık, bu kadar milletin önünde..."

Ben : "bu kadar millet olmasa heyecanı nerede bunun karıcım, hodri meydan. Hem zaten hiçbiri tanımıyorki seni"

Yeşim : "cemde burada, amcaoğlunu unutuyorsun bakıyorum"

Cem : "aşkolsun yenge, ben aileden değilmiyim, yabancı muamelesi yapma, biz akrabayız"

Yeşim bana fısıldayarak : "osman biliyorsun ben plajda bile üstsüz güneşlenmem, memelerim buna müsait değil.

Ben : "hayatım sana yüzlerce kez söyledim bu siz kadınların saçma sapan bir kuruntusu, erkeklerin %99u iri, doğal ve dolayısıyla sarkık memeleri küçük ve dik memelere tercih eder. Bak bunun en önemli örneği ben değilmiyim?"

Bu arada amerikalı çiftde hararetli bir tartışma içindeydi. Yeşim kalkıp Jo'nun yanına gitti (kadının adı buydu). Jo'yla birşeyler fısıldaştılar. Sonra bize döndü ve "gözünüz aydın Jo da kocasının ısrarıyla ve ancak beraber katılırsak yarışmaya gireceğini söyledi, bende kabul ettim"

Bizim muhabbetteki iskoç ve ingilizlere müjdeyi vermek bana düştü ve yeşimle Jo'nun yarışmacı olacaklarını söyledim. Barda bir anda müthiş bir alkış ve ıslık sesi yükseldi.

Bu arada ilk yarışmacı barın üstüne çıkarılıp kalabalığa takdim edildi:

İngiltereden 25 yaşındaki Allison, nişanlısının teşvikiyle yarışmaya katılıyordu. Vücudu mükemmel görünmekteydi ama yarışmaya konu olan memeler pek iri görünmüyordu. Yine de üzerinde bolca bir gömlek vardı. Bekleyip görecektik.

Bizimki kararını vermiş olmasına rağmen çıkmak için cesaretini toplamaya çalışıyordu henüz. Derken bir başka ingiliz daha bara çıkarılıp tanıtıldı : 28 yaşında Miriam, erkek arkadaşıyla gelmişti. Miriam da hafif topluca bir hatundu.

Sonra bizim Jo çıktı bara : 47 yaşında, Ohio'dan Jo, kocasının desteğiyle...

Anonscu başka yarışmacı yoksa başlıyoruz demeye başlamıştı ki yeşimde ağır ağır yerinden kalktı. Çok çok heyecanlıydı. Bizim iskoçlarla ingilizler alkışı başlattılar. Her adayda olduğu gibi tüm bar alkış ve ıslıkla destek verdi.

Barın üstündeki adam hemen elini uzatıp karımın elini tuttu ve tüm cüssesiyle bir hamlede yukarı çekerek barın üstüne çıkardı. Yeşim heyecandan kıpkırmızıydı. Barda en az 60ı erkek olan yaklaşık 70 kişi vardı ve bu kadar adamın önünde cesaret isteyen birşey yapıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder