4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 8. bölüm

Biri daha çıkıp benden de 600 dedi.

Daha kimse çıkmayacak derken arkalardan 750 pound diye bağırınca salon duruldu.

İlk 600 teklif eden benden de 750 deyince olay kapandı.

Karım memeleri sayesinde 1500 pound kazanacaktı bu akşam.

Önce Jo'nun seansı başladı. Parayı veren herif 47lik kadının sağ memesine yapışıp üstünden dökülen birayı emmeye başladı, her iki eliylede 2 minik ama pörsik memeyi avuçlamış sıkıyordu. Arada meme değiştirerek bir şişe birayı bitirdi kadının her iki memesinden. Son olarakda her iki meme ucuna birer öpücük kondurup alkışlar arasında indi.

Sıra karımdaydı.

2 herif çıkıp toplam 1500 poundu verdiler. Verir vermezde yeşimin koca memelerini indikleri yerden kaldırıp emmeye başladılar. Bir yandan da deli gibi tutup mıncıklıyorlardı.

Biralar bitene kadar verdikleri 750şer poundun hakkını fazlasıyla aldılar. Koca memelerden neredeyse süt getirene kadar emip mıncıkladılar.

Biralar bittiğinde karımın memeleri bira ve tükürük içinde kalmış parlıyorlardı.

Alkış kıyamet arasında herifler bardan indiler. İkisininde suratında muzaffer bir sırıtma ve önlerinde gözle görülür bir kabarıklık vardı.

Badigardlar kızları alıp arka tarafa götürdüler. 15 dakika kadar sonra üzerlerinde birer kısa saten bornozla geri geldiler, belliki duşlarınıda almışlardı. Ama karımın memelerinin bornoz içindeki salınımından sutyensiz oldukları belliydi.

Bu 15 dakika içinde hem sohbet ettiğimiz heriflerden hemde özellikle bizim cemden yeşimle ilgili övgüleri ve ne kadar şanslı bir erkek olduğumu dinledim. Çok heyecanlı bir sohbetti benim için.

Cem "osman abi nolur yanlış anlama ama yengemin vücudunu zaten plajda gördüğümden çok beğenirdim, özellikle memeleri hep favorimdi, ama bugün çok daha fazlasını gördüm ve beğenim bir kat daha arttı. Ama en önemliside medeni cesareti ve fırlamalığı, valla bu konuda erkek gibi kadın, bravo" dedi.

Sıra yarışmanın oylamasına gelmişti. Kadınlar bornozlarıyla barın üzerinde dizildiler.

Barın en ucunda 1-2-3-4 numaralı kuponlar, ve onların yanında parlak kırmızı süslü bir oy sandığı vardı.

Bardaki herkes sırayla bir adet kuponu alıp kutuya attı. Yeşimin numarası 4tü ve ben de onu attım doğal olarak.

Herkes oyunu kullandıktan sonra sandığı açıp oyları saydılar, 5 dakika sonra elinde sonuçlarla anonscu bara çıktı.

Önce 4. olan yarışmacıyı açıkladı : Ohio Amerikadan Jo, 5 oy.

Alkış koptu, Jo yanımıza geldi, hepimiz öperek kutladık (nedense)

3. yarışmacı : Londradan Miriam, 14 oy.

Alkış

Bizde heyecan artıyordu, ben yeşimin bu grupta Miriamdan 20 yaş büyük olmasına rağmen ilk ikiye gireceğini biliyordum, ama Allisonu geçmek mümkün olmayabilirdi. Kız hem çok genç hem mükemmel bir vücuda sahipti.

Derken 2. yarışmacı anaonsu geldi : İstanbul Türkiyeden Ayşe, 24 oy.

Alkış tufanı koptu tekrar.

Yeşim bardan aramıza geldi, gruptaki herkes sımsıkı sarılıp öptü ve tebrik etti karımı. Tabii bu sarılmalar çokda masum değildi.

Veeee yarışmanın birincisi Londradan Allison, 34 oy.

Bu sefer alkış tufanı dahada fazlaydı, bizde alkışladık. Ben gidip az ilerideki nişanlısınıda tebrik ettim.

Birinci olduğundan müzik eşliğinde Allison bizlere son bir gösteri sundu ve üstündeki bornozu atıp erotik bir dans yaptı. Bikini altı hala üstündeydi. Cem bana "abi altını çıkarması zaten kanunen yasak" dedi.

Sonra kadınların hepsi tekrar içeri girdiler ve 15-20 dakika sonra giyinmiş olarak geri döndüler. Yeşime hediye olarak giydiği bikini altı ve yarım atlet verilmişti.

Cemle beraber evin yolunu tuttuk.

3. Bölüm

Eve döndüğümüzde herkeste bir yorgunluk vardı. Ancak herkes kendi açısından bir mutluluk da yaşıyordu. Ben heyecan ve seksi karımla gurur duyuyordum, 45 yaşında 70 küsur kişiyi mest etmiş ve neredeyse yarı yaşındaki muhteşem bir hatunla ciddi çekişmişti yarışmada.

Yeşimde aynı sebeplerden ve o kadar insanın önünde soyunmuş olmanın verdiği heyecandan çok memnundu.

Ama belkide cemin heyecan ve mutluluğu hepimizinkinden fazlaydı. Senelerdir salya akıtarak baktığı yengesini yarı çıplak seyretmişti.

Yarışma sırasında para verip yapmak istediği şeyleri ben engellemiştim ve büyük ihtimalle şimdi benden bunları yapması için teklif bekliyordu ama bu o kadarda kolay değildi. Şimdiye dek yapılanlar eğlenceydi ama emmioğluma karımın memesini teklif etmek başka anlama gelirdi ve beni çok heyecanlandıracağını bilmeme rağmen şimdilik bunu doğal akışına bırakmayı tercih ettim.

Yeşim banyonun kapısı olmadığından kakasını gündüz gittiğimiz restoranlardan birinde yapmıştı. O işi herkesin önünde yapmaya utanıyordu.

Herkes ilk iş tuvalete yönlenmişti. Cem önce bayanlar dedi ve yeşime öncelik verdi.

Yeşim sımsıkı jeanini zar zor çıkardı ve salonda kenara koydu. Minicik siyah stringiyle geniş kalçalarını cemin önünde sallayarak banyoya gitti ve klozete oturup işemeye başladı. İşemesinin şırıltısını salondan duyabiliyorduk. Ev zaten küçüktü ve kapısız banyodaki klozetle bizim kanepenin arası en fazla 4 metre falandı.

Çişi bittikten sonra karım bize seslendi ve hazır buradayken duşunuda almak istediğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder