4 Temmuz 2019 Perşembe

Karim Nasil Bu Hale Geldi Başlangic 01

Karım nasıl bu hale gelmişti anlayamadım ....

Bir anda yemekten kalkıp asansöre bindiğimizde ikimizden başka kimse yoktu. Elimi eteğinin altına sokup kadınlığını avuçladığımda kor ateşlerin içine sokmuş gibiydim, akıl almayacak kadar ıslanmış ve her şeye hazırdı, yemek salonu ile asansör arasında geçen bir dakikalık süre ne kadar da uzun gelmişti. Ellerimin kontrolü kaybolmuş Nazlı'nın vücudundan gelen komutlara cevap veriyor, bacak ve ezmekten zevk aldığım o güzelim kalçasında dolaşır olmuşlar, parmaklarım ise gizli hazinelerin ortaya çıkarmak için kilitlerine girmiş kapıları açmaya çalışıyordu.

Nazlı ise daha biner binmez yüzünü asansörün aynasına doğru bacakları ayrık vaziyette dönmüş, kalçalarını dışarı çıkartıp yukarı kaldırarak hazinelerine erişmem için bana bütün kolaylıkları sağlıyordu, ne bir ses ne de bir inilti vardı, yakalanmak aklımızın ucundan geçmiyordu, zaten asansörü beklerken koridorda yan masamızdaki çifte yakalanmış ama onların da adeta bize katılmak istercesine sözlü takılmaları daha da cesaretlendirmişti. 

Fazla ileriye gitmeden asansörün durmadan kata kadar ulaşmış olması adeta karanlık ve şehvet dolu bu büyünün devamını sağlamıştı. 

Odaya girer girmez, önce ayakkabılarını sonra da giysisini çıkarıp attı. Hızla soyunmaya çalışırken önümde çömeldi. Elleri ile çatlama noktasına gelmiş aletimi kavradı. Bense, ağzının açılışını ve o güzelim dudaklarının aletimin mosmor olmuş başına dokunuşunu, aralarından ağzının içine girişini zevkten kısılmış gözlerle izledim. Islak dudaklarının teması dilinin aletimin üzerindeki sıcaklığı, erkekliğimin başını emmesi, boylu boyunca diliyle sıvazlaması ve bunu büyük bir iştahla yapması karşısında şaşkın ve hayran hayran bu güzel manzaranın keyfini çıkartıyordum.

Yavaş yavaş şehvet dolu ağzı ile dibine kadar içine alıyor, emerek tekrar başına doğru geliyordu, aletimi ağzından çıkartıp kaçırır gibi yaptığımda başı ile saldırıyor ağzını açarak ve davetkar dili ile ulaşmaya çalışıyor tekrar ağzına soktuğumda iştahla kaldığı yerden devam ediyordu. Oynadığım bu oyundan pek hoşlanmamış olacak ki sikimi iki eliyle kavrayıp kendi oyununu oynamaya başladı. Gittikçe hızlanıp derin derin ağzının içindeki git geller beraberinde bir anda içimde bir top patlamış gibi oldu. Belim fışkırmaya, hiç olmayacak bir şekilde Nazlı'nın dudaklarından sızmaya başladı. Böyle bir şeyi yaşıyor olmak mümkün değildi, gözleri kapalıydı. Ama inanılmaz bir hırsla içimi boşaltana kadar da vampir gibi emmeyi sürdürdü. 

Sonra da aletimi ağzından çıkarıp yalamaya başladı. Yemekteyken "Seni neler bekliyor" dediğinde aklımın ucundan böylesi geçmemişti. Yaşattığı bu haz ve göğüslerine süzülmüş menilerimle sunduğu manzara mükemmel ötesiydi, İnanılmaz çekici, bir o kadar tahrik ediciydi, her şey onun kontrolünde olup bitiyordu, karımı hiç böyle görmemiştim, yemekte veya öncesinde her ne olduysa onu bu hale getirmişti ve hala cevabını bilmiyordum, gerçi şu an kafa yormaya da gerek yoktu bu halinin tadını çıkarmaya bakacaktım. 

Bir kenara fırlattığı elbisesini alıp keyifle dudaklarının kenarında kalan menilerimi sildi. Ben onu nasıl sikeceğimi plânlarken birden ayağa kalkıp beni yatağa doğru sürükledi. Sırtüstü uzandım, göğüslerindeki menilerimin ıslaklığı karanlıkta içeri süzülen ışıklardan parıldıyor, nefes aldıkça dalgalanan memelerinin üstünde yakamozlar oluşuyordu. Dağılmış saçlarını toplamaya çalışırken bir süre yatağın ucunda kendini adeta seyrettirdikten sonra üzerime çıkıp aletimin üstüne çömeldi. Eliyle aletimi dibinden kavramış, bir anda dibine kadar içine almıştı. Alev alev yanıyordu, volkandan fışkıran lavların içinde kalmıştım sımsıcak, kaygan ve bir o kadar ıslak. Karım çıldırmış gibiydi. Zaman zaman biraz doğrulup aletimi amından çıkarıyor, daha önce bin bir nazla götüne aldığı sikimi, gözümün içine baka baka o güzel inci kuyusuna dayayıp yeniden oturuyordu üstüne. Bir süre sonra hangisindeydim bilemez oldum , karımın hayal gücümün ötesini zorlayan bu hali tarif edemeyeceğim bir zevk havuzuna sokmuştu, ne kadar sürdüğünü hatırlamıyorum ama bitmesini hiç istememiştim. Sonunda ikimiz de bitap düşüp kendimizden geçtik. 

Sabah uyandığımda, Nazlı yanımda uyuyordu. Hala çırılçıplaktı. Saçları karışmış bir halde darmadağındı. Bacaklarını dizlerinden kıvırıp karnına çekmiş, sağ yanına yatmıştı. Dirseğime dayanıp onu seyretmeye başladım. Pırıl pırıl kılsız amı ve götünün pembe küçük deliği perişan bir halde görünüyordu. Gördüklerim, sikimin bir anda kalkıp taş gibi olmasına neden olmuştu. Gece olanlardan sonra bunun nasıl olabildiğini anlamakta güçlük çekiyordum ama gerçek buydu. Ben de yan yatıp arkasına geçtim ve aletimi sikilmekten açık kalmış olan deliğine dayayıp bastırdım. İçi hala bellerimle o kadar kaygandı ki, bir anda dibine kadar girdim.

-"Ohhhh sik beni..." diye inledi sonra da, "Ohhhh hadi sik götümü..." 

ilk defa böyle bir şey duyuyordum karımın ağzıdan, beynimde şimşekler çaktı, içine nasıl giriyor nasıl çıkıyor bilemiyordum, her yerimi tek lafı ile yine kontrol eder hale gelmişti. Zevkin doruklarındaydım Nazlı zevk alıyor muydu almıyor muydu bilemiyorum ama çokta umurunda değilmiş gibiydi, yüz üstü uzanmış belini çekerek kalçasını yukarı kaldırmış haldeydi , artık o kalçasını oynatarak sikimi götünün içine alıp çıkartıyordu, genelde sevişirken sesi çıkmazdı ama bu sefer her içine alışında acı ve zevkle karışık inlemeler geliyordu ve yine de umarsız tavrını sürdürüyor kendini belli etmemeye çalışıyordu, vücudu dalga dalgaydı. Götü aletimi bir mengene gibi sıkmış, bir kasılıp bir gevşeyerek adeta beni sağıyordu. Belimin hemen gelmemesi için dişimi sıktım. Şimdi yatağa tamamen yüzü koyun uzanmış yine her zamanki gibi gel bana isteğini yap der gibiydi. Sikim götünde üstüne uzanarak gidip geldikçe yatağa iyice bastırıyor, o müthiş kara deliğe yırtarcasına sokuyordum, gidip gelmelerim hızlanmış ve boşalmaya yakınlaştığım anda aklımı okumuşçasına "yırt ..." diyebildi , Ağzından yırt kelimesi çıktığında öylesine abanmıştı ki, cümlesini tamamlamaya fırsat vermeden, o hızla bütün vücudumdan oluk oluk iliğin karımın içine doğru hareketlendiğini hissediyordum. Gidip gelmelerim devam ediyor karımdan çıkan isterik çığlık ve inlemeler durmamı engelliyordu, artık son damlasına kadar içine boşaldığımda bitkin bir halde karımın üzerine yığılmış, Nazlı ise neredeyse baygın bir şekilde altımda kalmıştı.

Şimdi aklımda tek bir soru vardı karım nasıl bu hale geldi? Daha neler duyacaktım karımın ağzından?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder