4 Temmuz 2019 Perşembe

Baldızım Karım ve Ben

Lütfen 18 yaþýnýn altýndaysanýz bu hikayeyi okumayýn. Sizin gelecekteki mutlu yaþantýnýzda belkide arayýp bulamayacaðýnýz fantaziler burada anlatýlmaktadýr ve hepsi hayal ürünüdür.

* * * * *

Karým Nesrin ile 5 yýl önce evlendik. Henüz çocuðumuz olmadý. Bizde fazla üzerinde durmadýk, rahatça ve her yere geziyoruz. Akrabalarýn çocuklarýný sevmek þimdilik yetiyor bize. Karým bir lisede Tarih öðretmeni. 32 yaþýnda, Uzun dalgalý siyah saçlarý, yeþil gözleri, dolgun, ,iri memeleri, yuvarlak kalçasý ve 1.70 boyu ve uzun bacaklarý ile tam bir afet. Hani yolda yürürken dönüp bir daha bakmak istediðiniz kadýnlardan. Çok mükemmel bir seks hayatýmýz var. Yatakta tam bir orospu olur. Hiçbir tabusu yoktur. Bir çok fantasizi vardýr benim paylaþtýðý. Ben ise 40 yaþýnda bir avukatým, Ýstanbul'da iyi bir firmada yüksek maaþla çalýþýyorum. Gençliðimde yaptýðým kürek sporu nedeniyle geniþ omuzlarým ve kaslý vücudum var. Her açýdan olgunluðun zirvesinde bir adamým. 

Tekdüze fakat sýkýcý olmayan hayatýmýzý deðiþtiren olay geçen sene Haziran ayýnda baþladý. Karýmýn Avustralya'daki kýz kardeþi Arzu, 10 yýl sonra Türkiye'ye kesin dönüþ yaptý ve ev bulana kadar da, 15 yaþýnda kýzý Derya ve 18 yaþýnda oðlu Deniz ile bize yerleþti. Evimiz bahçe içinde, üç katlý ve beþ odalý olduðundan ve kýsa kalacaklarýný düþünerek kabul etmiþtik baþtan. Ama þimdi artýk birlikte yaþýyoruz. 

Arzu, 30 yaþýnda, boyu ablasýndan biraz daha kýsa ama onun neredeyse bir kopyasý. Yeni Zelanda'lý kocasý bunlarý terk edip bir Japon kadýnla Amerika'da yaþamaya baþlayalý 5 yýl olmuþ. Derya ve Deniz, boylarýnýn uzunluðunu ve sarý saçlarýný babalarýndan almýþlar. Derya bir manken kadar güzel, Deniz tam bir erkek güzeli. Ne aile ama! Tüm güzeller burada. 

Geliþlerinden sonraki ayda, karýmda okul tatili nedeniyle evde olduðundan ve uzun yýllardýr görüþmediklerinden, biri birlerine anlatacaklarý çok þeyleri olduðundan Arzu ile çok kaynaþtýlar. Ben ise akþamlarý yorgun geldiðimden ve sabah erken kalkmak zorunda olduðumdan pek fazla kaynaþamadým. Karýmýn mutlu olmasý beni de mutlu ediyordu. Çocuklar neredeyse tüm zamanlarýný gezerek ve evin havuzunda güneþlenerek geçiriyorlardý. Ýki kardeþ her yere birlikte gidiyorlardý. Ancak her akþam etreafýmda güzelbacaklar, iri memeler filan görmekten ben de azmýþtým ve her akþam Nesrin'le birilerini düþünerek yatýyordum.

Temmuz ayýnýn ilk haftasý, iki haftalýk senelik iznimin ilk günü sabah onda uyandým. Ev sesizdi. Çocuklarýn odalarýnýn kapýsý açýktý ve içeride kimse yoktu. Gene beraber þehre indiklerini düþündüm. Havuza indiðimde, karýmý ve Arzu'yu üstsüz bir þekilde güneþlenirken gördüm. Arzu'nun memelerini ilk kez görüyordum. Nesrin'in memelerinden daha dik ve dolgun dular. Arzu:" Kemal abi. Biz hep boyle guneþleniriz. Sakýncasý var mý?" diye sordu. Karým da bana gülümseyerek bakýyordu.. Havuza girip biraz yüzdüm. Çýkýp kurulanýp onlarýn karþýsýna bir þezlonga oturdum. Ýkisi hararetli bir þekilde , benimle ilgilenmeden bir konu konuþuyorlardý. Arzu hem konuþup bir yandan da, elini kremleyip memelerinin her tarafýný ovalýyordu. Manzara beni çok tahrik etmiþti. Kalktým, onlarýn arkasýna geçip,

"Size yardým edeyim" diyerek ellerimi kremledim. Bir elimle Arzu 'nun diðeri ile de Nesrin 'in sýrtýný kremlemeye baþladým. Önce enselerinden baþladým, sonra sýrtlarýna indim , elimi yavaþça yana kaydýrýyor, ikisinin memelerine deðiyordum. Onlar konuþmaya devam ediyorlardý. Önlerine , ikisinin arasýna gelip çömeldim. Boyunlarýndan baþlayarak aþaðýya doðru elimi kaydýrdým. Ellerimi memelerinin üstünde gezindirmeye baþladým. Arzu'nun meme uçlarý daha kahverengi ve daha sertti., Nesrin'inkiler ise daha beyaz amam daha büyüktüler. Her ikisi de birden konuþmayý kesip bana bakmaya baþladýlar. Aletim mayomu delecek gibiydi . Söz birliði etmiþcesine ikisi birden bikinilerinin altýný çýkartmaya baþladý. Arzu'nun kýllý, Nesrin 'in kýlsýz amlarý tam karþýmdaydý. Beni kolumdan tutup ayaða kaldýrdýlar ve mayomu aþaðýya sýyýrdýklarý anda mayodan kurtulan dimdik sikimde havaya fýrladý. Sikim ikisinin aðzý hizasýndaydý. Nesrin beni öperken Arzu sikimin baþýný aðzýna almýþ, emmeye baþlamýþtý. Bu iþi çok iyi beceriyordu. 

Önce yumurtalarýmý teker teker aðzýnýn içine alýp emdi, dili ile yukarýya doðru yalamaya baþladý, aletimin her tarafýný yalýyor beni deli ediyordu. Mantar gibi olmuþ kocaman baþýnýn etrafýnda dilini gezdirdikçe ben zevkten Nesrin 'in memelerini kanatýrcasýna emiyordum. Neredeyse boþalacakken, Arzu, bana sýrtýný dönüp tam önümde eðildi. Bacaklarýný iki yana açtýðý için amý kabak gibi ortaya çýkmýþtý. Aletimi tutan Nesrin baþýný Arzu' nun amýnýn tam ortasýna yerleþtirdi. O kadar kaygandý ki, koca alet hemen arzu 'nun amýnýn derinliklerinde kayboldu. Ben hýzla gidip gelmeye baþlamýþtým ki Nesrin, "Aman boþalma seni ben istiyorum" diyerek beni yavaþlattý. Arzu 'nun vücudu zevkten titreyerek boþaldý. Bu sefer Arzu kalktý yerine Nesrin geçti. Arzu benim dimdik yaraðýmý bu sefer Nesrin 'in kýlsýz , parlak amýnýn üstüne yerleþtirdi. Ben olanlara þaþkýn þaþkýn bakýyordum. Dayanamayýp, son hýzla hareket ederek, Nesrin 'in içinde patladým. Bu arada Arzu da Nesrin 'in altýna girmiþ diliyle býzýrýný yalýyordu. Nesrinde sarsýlarak boþaldý. 

Herkes yorgunluktan bir tarafa yayýlmýþtý ki, ben doðrulup "Þimdi anlatýn bakalým kýzlar. Neler çeviriyorsunuz?" diye sordum. Bunu bana yapmak için çok önceden plan yapmýþlar. Arzu, kocasýndan sonra bir sürü erkek ve kýzla birlikte olmuþ. Aslýnda bi seksüel olduðunu oradaki komþu kýzý göstermiþ. Onunla tam iki sene yaþamýþlar birlikte. Ve benim bilmediðim bir þey daha olmuþ bu bir ay içerisinde, Arzu ve Nesrin birkaç kere, benim mesaiye kaldýðým akþamlar birlikte olmuþlar. Nesrin bana insanýn kendi cinsinden birisiyle birlikte olmasýnýn çok zevkli olduðunu benim de denemem gerektiðini söylüyordu. Arzu, çocuklarýnýn da bu konuda çok deneyimli olduklarýný söyledi. "Eðer istersen, yarýn bugün ki sahneyi çocuklarý da aramýza alarak tekrar edebiliriz" dedi. Derya 'nýn o güzel bacaklarý ve memeleri gözlerimin önüne gelince, "Bakarýz, hele bir yarýn olsun da" diyebildim.

Ertesi gün sabah çok dinç olarak erkenden uyandým. Bundan sonrasýný da daha sonra anlatýrým. Kendinize iyi bakýn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder