4 Temmuz 2019 Perşembe

Güzelim karım ve Kürt yarrağı

Adım Murat, 

28 yaşındayım, 2 senedir evliyim.

Size karımın nasıl kürt yarrağı ile tanıştığını ve bunun hayatımızı nasıl etkilediğini anlatacağım.

Karım Melis benden 3 yaş küçük, 25 yaşında 1.65 boylarında çok güzel bir kadındır. Beyaz tenlidir, ince bilekli, fit ve göğüsleri vücuduna göre çok iyi boyuttadır. Seks hayatımız ilk başlarda daha iyiydi ama hem işten yorgun gelmemiz hem hayat stresinden dolayı artık eskisi gibi değildi.

Çalıştığım işte kazandığım para evlilikten dolayı çektiğim krediye, kiraya ve diğer masraflara yetişmiyordu. Bu sebeple karım da biyoloji mezunu olmasının da avantajıyla bir ilaç pazarlama şirketinde işe girdi.

İşin hem parası güzeldi hem de şirket arabasının avantajları hoşumuza gidiyordu.

Tabi bunlar kolay olmuyordu, karım yoğun çalışıyordu ve iş hayatının stresini gittikçe daha çok hissediyordu.

Bir gün yanıma geldiğinde neden strese girdiğini daha iyi anladım.

İş yeri her zaman satış hedeflerini arttırıyor ve bu hedefleri belli bir süre doldurmazsanız sizi işten çıkartmaya hakları olduğunu söylüyordu.

Karım bir süredir hedefin altında kalmış, müdürüyle konuştuğunda müdür karıma büyük bir dağıtıcı firma olduğunu, onlara kendi ürünlerini satabilirse hem şirkete çok kazandıracağını hem de karımın kotasının uzunca bir süre dolu gözükeceğini söylemiş. Tabi bunu duyan karım dağıtıcı şirketle baya uğraştıktan sonra patronlari ile randevu ayarlayabilmiş. 

Patron iri yarı kaba bir herif. Koyu tenli, doğu şivesiyle konuşan her yerinden kıl fışkıran bir kürt. Adam karıma işyerinde yoğunum akşam yemek yiyelim orda konuşalım demiş, karım çaresizce kabul etmiş. Akşam yemeğinde biraz iş muhabbetinden sonra adam karıma zaten çalıştığımız firmalar var ve ayrıca kapıda da bekleyen bir çok firma var, senden mal almamı istiyorsan fedakarlık yapıp beni mutlu etmen gerekir demiş. Karım ilk başta anlamamazlıktan gelmiş ama adam sonra çok net olarak altıma yatmazsan senin işi unut demiş.

Karım benimle konuştuğunda işte bana bunları anlattı. Çok zor bir durumdaydık, ya hayır deyip tekrardan geçim derdine düşecek ve alıştığımız yaşam tarzına veda edecektik ya da bunlar devam edecek ama benim güzeller güzeli karım ayı gibi bir herifin altına yatmak zorunda kalacaktı. Karımla epey konuştuk ilk başlarda asla olmaz dedim ama karım bu iş bir kere olacak ben hep senin karın olarak kalacağım, ikimiz için yapacağım dedi. 

Dedim bu işi otel gibi bir yerden yapmaktansa adamı buraya eve çağır. Apartmandaki komşular hepsi yazlıktaydılar, muhit olarak pek kimsenin kimseye karışmadığı bir yer olduğu için bu sorun değildi. Ertesi gün karım adamı aradı ve eve çağırdı. Ben bu arada normalde bebek bakıcıları için kullanılan kameralardan kaliteli video çeken ve ses alan bir tane alıp yatak odasına yerleştirdim. Akşam olduğunda ben evden gittim, arabayı ıssız bir yere çekip kameranın görüntülerini izlemeye başladım. 

Adamla karım eve girip salonda biraz sohbet ettiler, birşeyler içtiler, tek kamera yatak odasında olduğu için görmüyordum ama sesleri kısık şekilde geliyordu ve sonrasında adam karımı elinden tutarak yatak odasına getirdi.

Adamı ilk orada gördüm, iri yarı çok koyu tenli biriydi. Karımı öpmeye ve soymaya başladı. Adamda soyunmaya başladığında yarrağını gördüm ve içim acıdı. Gerçekten kalıbına uygun çok iri ve uzun bir yarrağı vardı. Karım Zafer bey bu çok büyük dedi, sesindeki korkuyu anlamıştım. Karım bana bakire gelmişti. Benim alet bu adamınkinin yanında hiç birşeydi. Karımla son sevişmelerimizde de buna rağmen sıkı amı benim aleti çok güzel sarıyordu. Adam ne güzel işte demişti, gerçek bir erkekle yat. 

Adam karımın ağzına verdi, karım ağzına sadece bir kısmını alabiliyor geride daha uzun bir yolu vardı. Adam karımı yatırıp üzerine çıktı ve öpmeye devam ederken yarrağını karımın amı üzerinde gezdirmeye başladı ve çok iri olan başını soktu, karım ahh diye inledi ama adam her köklediğinde daha da derine sokuyor ve her köklediğinde karımın inleyişleri daha sesli bir hale geliyordu. Ahh ahh Zafer bey nolur biraz yavaş gerçekten çok büyük lütfen diyordu ama adam duymuyordu bile. Normalde karım gibi güzel bir kadınla bu ayının yan yana gelmesi imkansızdı ama gel gör ki şimdi benim yatağımda acımasızca karımı sikiyordu. Adam iyice hızlanmış ve karım altında ayakları rüzgardaki yaprak gibi sallanıyor, adamın temposundan ve hiç alışkın olmadığı kadar iri yarrak yüzünden çığlık çığlığa kalıyor ve arada nefesi kesiliyordu. Adamın boşalmama süresi beni etkilemişti ama bir yerden sonra karıma dayanamadı ve karımın içine böğürerek titreye titreye çok büyük bir zevk aldığı belli olarak boşaldı. Belli bir süre bu pozisyonda durup nefeslendikten sonra karımın üzerinden kalktı.

Karım ise bu vahşice sikişten sonra kımıldayamıyordu bile. Off daracıksın orospu dedi karıma, o kocan seni sikememiş bundan sonra bunun tadını alınca hep beni isteyeceksin. Karım yeni yeni soluklanabilirken adam bir kere daha kalktı ve karımın ağzına verdi tekrardan. Bu arada karımın amından adamın spermleri akmıştı ve kameradan bile ne kadar bol ve yoğun olduğu anlaşılıyordu. Bu arada karım adetleri düzene girsin diye doğum kontrol hapı kullanıyordu. Adam yeniden hızlıca sertleştikten sonra karımı domalttı ve hızlıca içine girerek karımın nefesini kesti. Karım yeniden off ahh diye inlemelere başlamıştı, adam bu şekilde karımı sabaha kadar aralıklarla sikmeye devam etti. 

Yorulduğu zaman karımı üstüne aldı, boşaldı sonra karımın ağzına yarım saat boyunca verip bir de ağzına boşaldı. Ben bu görüntüleri izlerken benim alete doğru düzgün dokunmadan iki defa pantolonuma boşaldım. 

Arabada uyuyakaldım, adam sabah gitmeden de bir kere de karımı duşta sikmiş ve öyle gitmiş. Öğlen eve girdiğimde içerisi inanılmaz ter ve döl kokuyordu, koku adeta yatağa ve diğer eşyalara sinmişti. Karım o gün bütün gün dinlendi, amı daha önce gördüğüm gibi değildi. Bu kadar uzun süren ve sert sikişe alışkın değildi, bembeyaz olan amı kızarmış ve hırpalandığı çok belliydi. 3-4 gün sonra karıma benim aleti soktuğumda eskisi gibi sıkı sarmadığını farkettim, adam belliki karımın dar amında bazı yerleri yırtmıştı ve kendi iri yarrağına göre şekillendirmişti.

Bu olaydan sonra adam söylediğinden çok daha az tutarlarda mal aldı. Karım kotayı geçemiyor, altına da düşmüyor ama hep sınırlarda takılıyordu. Evet maddi şartlarımız, arabamız aynı kalmıştı ama aramızdaki ilişki farklılaşmıştı. Eskiden de sürekli sevişmiyorduk ama şimdi yaptığımızda ikimiz de eskisi kadar zevk almıyorduk. 

Bu olaylardan 2 ay sonra karım beklediğimden çok daha geç geldi eve, perişan haldeydi, adeta yürüyemiyordu, ne oldu diye sorduğumda kürt patronun onu otel odasında götten siktiğini söyledi. Karım benimleyken bile götünden alamaz hep itiraz eder yarısında keserdi, bu adama ise artık itiraz edememiş ve o küçücük biçimli daracık beyaz götünü adam adeta parçalarcasına sikmiş. Bundan sonra ise ne olacağını bilmiyorum, karım bu adamla yatmaya devam eder mi yoksa tekrardan eski günlerimize dönebilir miyiz zaman göstericek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder