5 Temmuz 2019 Cuma

Karımın İlk Çapkınlığı

Karım, muhteşem güzel yüzlü , iri göğüslü ve iri kalçalı bir afettir.

Yatakta başlayan fantezilerimiz , karımın dar ve ince kıyafetler giymesiyle sokaklara taşındı.

Bir önceki yıl birlikte gittiğimiz bodrum tatilinde teşhir zirveye ulaştı.

Onun aldığı benimde kısalttırdığım elbiseyle yürürken kalça yuvarlakları görünür hal almıştı.

Sütyen hiç takmadı , giydiği bluzlarla da göğüsleri gözler önündeydi.

Elbiseleri , etekleri ve beyaz pantolonundan dantelli tangasının ön detayları görünüyordu.

Tatilde olabildiğince abarttık, balkonda külotsuz oturmalar, yemekte kahvaltıda frikikler , denizde plajda tanga giymeler normal olmuştu.

Ertesi yıl yine bodruma niyetlendik ama benim işim çıktı.

Aşkım sen yalnız git hem daha rahat edersin belki dedim, o da kabul etti.

Her akşam konuşuyorduk, gittiği ilk gün Ali diye birisiyle tanışmış ondan çok etkilenmiş. 

Akşam 9 gibi , ali beni almaya gelecek eğleneceğiz belki gece onda kalabilirim dedi.

Şaşkındım , sevinçliydim, kıskanıyordum, istiyordum.

Tüm duygularım birbirine karışmıştı.

Ama sikim kazık gibi olmuştu, 2 posta atmama rağmen inmiyordu.

Adrenalin heyecan zirvedeydi.

Saat 10 dan sonra zaman geçmek bilmedi.

acaba nerdeydi ne yapıyordu?

Ali onu oteline götürünce çırılçıplak soyarmıydı?

Göğüslerini amını yalarmıydı?

Ya karım?

Benden sonra başka bir erkeğin sikini yalarmıydı?

Onunla öpüşürmüydü?

Çok tahrik olursa sikişirmiydi?

Sorular bitmiyordu, adrenalinim tavan yapmıştı.

Sabah 04:30 gibiydi aradı.

Uyudunmu , merak edersin diye aradım dedi.

Duş alıp yatacağım dedi.

Sadece nasıl geçti diye sorabildim, harikaydı diye cevapladı.

Cevabımı almıştım.

Karım benden izinli çapkınlık fırsatını, aliyle sabaha kadar değerlendirmişti.

1 haftalık tatil boyunca hep aliyleydi, tatil bitip döndüğünde almaya gittim.

Çok keyifli ve mutluydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder