4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 2. bölüm

Arkası bize dönük vaziyette önce üstünü çıkarıp kenara bıraktı. Karımın çıplak sırtını görüyorduk.

Sonra şortunu çıkardı ve inca kenarlı penye küloduyla kaldı. Şortunu ve külodunu çıkarmak için doğal olarak öne doğru eğildikçe memeleri salınıp durmaktaydılar ve arkasından bile bu durum belliydi.

Küloduda sıyırıp kenara koydu ve duşa girdi.

Cemle bir yandan sohbet ediyor bir yandan karımı çırılçıplak vaziyette arkadan görüyorduk.

Geniş kalçaları, dolgun ve irice sayılabilecek löplöp göt yanakları, göt yanaklarının alt kısımlarında ve kalçalarıyla bacaklarının üst kısmındaki selülitler hiçde cemin dediği gibi "arkadan hepimiz aynıyız nasılsa" iddiasını doğrulamıyordu.....

Bizim sohbet devam ederken Cem "osman abi çay olmuştur, yapayım mı sanada bir tane" diyerek mutfağa doğru yöneldi. Bende "olur tabi koyda birer çay eşliğinde hasret giderelim senle emmioğlu" dedim.

Bizimki mutfağa giderken banyoya doğru yürüdü ve karımın çırılçıplak banyo yapışını dahada yakından seyretme fırsatı buldu. Az sonra döndü ve benim çayımıda verdi.

Yanyana oturmuş çaylarımızı içerek havadan sudan konuşuyor ve herşey gayet normalmiş gibi yeşimi seyrediyorduk.

Yeşimde aynı şekilde sanki kapısı yerinde bir banyodaymışcasına duşunu almaktaydı. Tabii cemin söylediği "arkadan hepimiz aynıyız" söylemine aykırı olan tek şey karımın geniş kalçaları, tombulca götü ve selülitleri değildi. Aynı zamanda koca memeleride ince ve zarif vücudunun yanından taştığı için arkadan kısmen görünmekteydiler. Hele hele bacaklarını sabunlamak için falan eğildiğinde sallanıp durduklarından dahada fazla belli oluyorlardı.

Az sonra yeşim suyu kapattı. Şimdi bizim emmioğlunun yaptığı gibi dönüp havlusunu alması gerekiyordu. Cem bu işi tek eliyle pipisini kapatarak yapmış ve birşey göstermemişti. Ancak kadın vücudunda kapatılması gereken bölge çoktu ve yeşimin nasıl yapacağını merakla bekliyorduk ikimizde..

Bu arada yanımda hala belindeki havlusuyla oturmakta olan emmioğluna baktım ve her ne kadar herşey çok normalmiş gibi takılıyor olsada havlusunun önünde hafiften bir kıpraşma olduğunu farkettim.

Derken yeşim "osmaan, gelsene sevgilim, bana havluyu tut ltf" diye seslendi. Cemin sakızı boka düşmüştü. Aslında galiba benimde bir miktar düşmüştü...

Neyse mecburen yanına gittim ve yeşime havluyu tuttum.

O da sarınarak duştan çıktı.

Havlusunun boyu yeteri kadar büyük olmadığından üstten memelerini kapatacak şekilde sarıp bağladığında havlu alttan ancak kalçalarının en geniş yerine kadar geliyordu. Üstelik üsttende çok yukarıda değildi ve desteksizken iyice aşağılara inmiş durumdaki iri memelerinin arasındaki çatalın 5-6 cm kadarı havlunun üstündeydi ve gözlerimizin önündeydi.

Neyse bu durumda karımda yanımıza gelip oturdu ve "cemciğim banada bir çay hazırlarmısın hayatım" dedi. Cem de "hemen yeşim ablacım" diyerek kalkıp mutfağa gitti.

Bu arada ben banyoya gidip çişimi yaptım ve soyunup duşa girdim. Adaba ve evin kuralına uygun  olarak arkam kapıya dönüktü. Bir müddetde benim götümü seyrettiler emmioğlu ve karım.

Sonra aynı şekilde pipimi kapatıp havluyu aldım ve belime sarıp salona döndüm.

Gördüğüm manzara şuydu : yeşim ve cem aynı kanepede yanyana oturmuş sohbet ediyorlardı. Yeşimin kalça hizasındaki havlusu oturduğunda iyice yukarı çıkmış ve yandan resmen götü görünür durumda kalmıştı.

Yani hemen yanındaki cem karımın bacaklarını ve götünün yarısını tamamen çıplak görebiliyordu. Doğal olarak yeşimin pekde hoşlanmadığı selülitleride bu pozisyonda olduğu gibi ortadaydı tabii. Özellikle oturduğunda ayakta olduğundan çok daha fazla selülit çıkmaktaydı ve cem tamamını görüyordu hemen yanıbaşında.

Kendisine selülitin bile olgun, bakımlı ve seksi bir kadında ekstra seksi özellik katan birşey olduğunu ve bundan utanmamasını, erkeklerin bunu gördüğünde de tahrik olduklarını defalarca söyleyip ikna edebilmiştim zar zor.

Dahası, önden baktığımda bacaklarının arasından daha önceki gün komple ağdası yapılmış olan kukusu tabak gibi görünmekteydi. Bacak bacak üstüne atınca kapanıyordu tabii. Ama ben gelirken özellikle bacağını indirmişti beni tahrik etmek için. Karım bu konularda işini bilir gerçekten. Müthiş bir kadın.

Bizim cem karımla sohbet ederken üst taraftaki cömert meme çatalınamı, hemen yanındaki göt yanağına ve kalçalarına mı bakacağını şaşırmıştı. Ama maşallah hepsinin hakkını veriyordu. Bu arada kendiside bacak bacak üstüne oturuyordu ki muhtemelen iyice kalkmış durumdaki siki görünmesin.

Yeşim "cemciğim, yokmu bu aralar kız arkadaşın" diyince bizim emmioğlu "valla yeşim abla şu ara devamlı biri yok ama ara sıra görüştüğüm bir fuck buddy'm var" demezmi..

Fuck buddy, aralarında gönül ilişkisi olmayan ama cinsel ihtiyaçlarını birbirleriyle gideren arkadaşlara deniyormuş. Bizimki de bu kadar yılda ingiliz olup çıkmıştı resmen.

Yeşim "şekerim en iyisini yapıyorsun, nasıl birşeydir bu kız" deyince cem kızın brezilyalı olduğunu ve az sonra bir resmini göstereceğini söyledi. Ağzının tadını biliyordu bizim oğlan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder