4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 19. bölüm

Yeşim bak osman sana göstersin nasıl olduğunu diyerek bana döndü. Bende çaresiz havlumu açıp nikoya göre epey küçük durumdaki çükümü sergiledim. Tabi benim apış aram, taşaklarım, sikim tamamen kılsızdı.

Yeşim : "Gördünmü bak, ne güzel görünüyor"

Niko : "ben hayatımda hiç traş etmedim orasını, nasıl yapılır bilmem"

Yeşim : sen bir traş bıçağıyla köpük bul ben sana öğretirim.

Niko hemen küvetten inip dolabı açtı ve yeni açtığı bir bıçakla traş jelini karıma verdi.

Karım bugüne dek benim o bölgemi hiç traş etmemişti ama şimdi bunu bir yunanlıya yapacaktı.

Eline jeli sıkıp etrafına iyice sürdü. Sonra bışakla önce sikinin üstündeki bölgeyi, sonra sikinin üstünü ve etrafını, en son olarakda taşaklarını traş etti. Tabi bunu yaparken herifin sikini avuçlayıp durmaktaydı. Nikonun siki yavaş yavaş kalkmaya başladı. Traşı bitirdiğinde sik odun gibi olmuş ve başı sünnet derisinin altından kendini göstermişti çoktan.

O sırada kapıda anahtar döndü ve joe geldi. İlk iş banyoya geldi ve benle beraber olayı seyretmeye başladı.

Yeşim son olarak duşu tutup iyice durulayınca nikonun kaymak gibi olmuş siki ve yumurtaları en parlak şekilde ortaya çıkmıştı.

Bunu gören joe, "bende isterim, beni de traş edermisin ltf" diye sordu.

Karımda "hemen soyun gir küvete" dedi.

Oğlanın soyunup nikonun yanında küvete girmesi en fazla 15-20 saniye sürdü.

Çok şükür çinlinin siki benden daha minikti. Hatta epey küçüktü diyebilirim. Buyu belki benimkine yakındı (benimki 12 cm) ama eni nerdeyse bir çocuğunki kadardı. Uzakdoğulularınki küçük oluyor gerçekten.

Joe genelde kılsızdı ve pubik kıllarıda nikoya göre azdı tabii.

Yeşim onuda kısa sürede traş etti. Duruladığında oğlanın vücududa kılsız olduğundan oğlan çocuğuna benzemişti iyice. Ve söylemeye gerek yok minik siki kalkmış durumdaydı. Yunanlının azmanın yanında komik görünüyordu bu haliyle ama aynı benim gibi hiç kompleks yoktu çinlide.

Banyoda karım ve ben havlularımıza sarınmış, 2 oğlanda çırılçıplak ve sikleri kazık gibi olmuş şekilde kalakalmıştık.

Garip bir suskunluk oldu bir müddet.

Sonra yeşim suskunluğu bozdu ve heriflerin kazık gibi siklerini göstererek "buna ben sebep oldum korkarım" dedi.

Fırlama niko "evet tüm sorumlusu sensin maalesef bu durumumuzun" dedi.

Karımda "ben sorumluluğumdan kaçmam, sebep olduğum hataları düzeltmeyide bilirim" diyerek nikonunkini eline aldı.

Yavaş hareketlerle herife 31 çektirmeye başladı. Joe ve ben seyrediyorduk.

Niko hemen kontra hareket yapıp yeşimin havlusunu açmak için elini uzattığında karım elini tutup geri itti.

Erkekleri çıldırtmak konusunda üstüne yoktur yeşimin 

Bunun üzerine niko olayı olduğu gibi kabullendi ve patronun her zaman karım olduğunu anlayarak iki elini yeşimin çıplak omuzlarına koydu. Sadece omuzlarını ve sırtını okşuyordu yeşim kendisine 31 çektirirken. O sırada yanındaki joe da karımın çıplak bacaklarını okşamaya başladı eğilerek. Eli havlunun içine kayacak gibi oluyor ama oradan geri dönüyordu.

Karım nikonun azman sikine tek elle yetişemeyince 2 elini üstüste koyup öyle sıvazlamaya başladı.

Zaten 1 dakika içinde niko kasılmaya başladı ve kısa sürede yoğun bir meni yağmuru başladı. Bir kısmı yeşimin havlusuna, çoğu ellerine kollarına bulatıktan sonra herifin sikini iyice sağdı ve ne var ne yoksa çıkarttı güzel karım.

Hiç beklemeden yandaki çinliye geçti.

Arada bana dönüp "bunu hallederken sanki çocuk taciz ediyormuşum gibi hissediyorum hayatım" dedi ve güldü.

O sırada eve geldiğini farketmediğimiz emmioğluda banyoya girdi ve olayın sonunu seyretmeye başladı.

Nikoya "yolunmuş tavuk gibi olmuşsun, tertemiz" diyerek takıldı.

Karım çinlinin minik sikini tek eliyle sıvazlayarak kısa sürede boşalttı, el ve kollarında 2 kişinin menileri doluydu şimdi.

Duşu tutup yıkadı ve "niko, hatamı düzelttim galiba, ne dersin" diye takıldı.

Niko da "ceme dönüp senin bu akraban kadar muhteşem hata düzelteni görmemiştim bugüne dek" dedi.

Yeşimde bana dönüp "haydi gidip giyinelim bizde" dedi. Banyodan çıkıp odaya gittik. Kapıyı kapatır kapatmaz yeşimin havlusunu açtım ve sanki 45lik vücudunu ilk kez görüyormuş gibi bir açlıkla saldırdım. Sırtüstü yatağa attım, bacaklarını açtım ve sırılsıklam olmuş ve iyice açılıp şişmiş kaymak gibi amcığına ağzımı dayayıp iştahla emmeye başladım.

Kırmızı ojeli güzel ayaklarını omzuma koyup kendinden geçti.

Orgazmını olur olmaz işaretle beni başucuna çağırdı ve kalkmış sikimi ağzına alıp 2 dakikada boşalttı. Koca memelerinin üstüne..

9. Bölüm

Şimdi tekrar duş almamız gerekiyordu ikimizin de. Banyoya gidene dek benden arkasına geçmemi ve ellerimle memelerini tutarak kapatmamı istedi. "yeşim neden kasıyorsun, göster şunları artık hem oğlanları hem beni hem kendini rahatlat" dedim.

"sen karışma ben böyle daha fazla zevk alıyorum" dedi.

Çaresiz dediğine kabul ettim.

Havluyu beline bağladı, meni içindeki memeleri açıktaydı. Ben artık havlu falan bağlamadım, çırılçıplak vaziyette karımın arkasına geçtim ve yapış yapış memelerini tutup kapattım. Beraberce odadan çıkıp banyoya yöneldik. Odalarının kapısı açık durumda ve hala çırılçıplaktılar. Bizim bu halimizi görünce ikiside koridora çıkıp sırıtarak izlemeye başladılar. Niko "içeride bişeyler olmuş anlaşılan" dedi ve kahkahalar ttılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder