5 Temmuz 2019 Cuma

Hastalığım karımı değiştirdi seks hikayesi

Merhaba,

Size anlatacağım bu olayların başlangıcı 1 sene öncesine dayanıyor. Karımla 1,5 yıl önce evlenmiştik. Evlendiğimizde 23 yaşındaydı. Hem gençliğinden hem de yürüyüş yapmayı, koşuyu vs sevdiğinden güzel bir fiziği vardı, beyaz tenli, kumral güzel bir kızdı. 

İkimiz de ailemizle yaşadığımız için evlenmeden önce pek seks yapamamıştık ve evlenip aynı evde yaşamaya başladıktan sonra seks ikimiz için de çok zevkliydi. Karım spor yaptığından dolayı sıkı bir vücudu vardı ve ilişki sırasında vajinasının benim aletimi sıkı sıkıya sarması inanılmaz zevk veriyordu. 

Yaklaşık bir sene önce ağır bir gribin ardından kalbimde sıkışmalar başladı, sanki iğne batırıyorlarmış gibiydi, hemen bir uzmana göründük. Ağır hastalıklardan sonra nadir de olsa böyle bir durumun yaşanabileceğini, kalbimde iltihap oluştuğunu ve bir sene boyunca yorucu aktivitelerden uzak durmamı söyledi. Tabi açık açık söylemese de seks yapmakta bana yasaktı anlayacağınız. 

Karım ilk bir ay bana çok yardımcı oldu, 1 aydan sonra yavaş yavaş seks yapmaya başladık ikimiz de çok istediğimiz için ama hızlanamadığım için özellikle karıma hiç zevk veremiyordum. 

Açıkçası karım günden güne daha somurtkan bir hale gelmeye başladı, seks yapmayı seviyordu, istiyordu ve ben onu doyuramıyordum. 

Çok fazla düşündüm, asla istemiyordum ama böyle devam ederse karımdan da olacaktım ve eşime en azından hastalığım boyunca duygusal bağ olmadan birisiyle yatmasının sorun olmayacağını söyledim. Beni aldatmasındansa en azından sadece fiziksel bir beraberlik yaşamasının onun için iyi olacağını söyledim. 

Karım ilk başta saçmalama, öyle şey mi olur sen beni ne zannediyorsun diye tepki verdi ama baktı ki ben ciddiyim o da bunun sadece fiziksel bir durum olduğunu kocasının ben olduğumu ve hastalığım geçtikten sonra benim çocuğumu doğurmak istediğini söyledi. 

Bu işi kiminle yapacağı ne zaman yapacağı tamamen eşimin kararıydı, bir iki hafta eşimin kararsızlığından sonra daha çok telefonla ilgilenir olmuştu, bir gece erken uyuduğunda telefonunu aldım ve mesajlarını karıştırmaya başladım. 

Taner diye bir adamla mesajlaşıyordu, hatta karım ona yüzünü göstermeden yazdan kalan bir bikinili fotoğrafını bile atmıştı. Taner ise hem yüzünü hem de çıplak fotoğraflarını karıma göndermişti ki kararımdan pişman olmaya başladım o andan itibaren. 

Adam koyu tenli iri yarı biriydi, 30lu yaşlardaydı, yüzünde şark kurnazı bir tip vardı, Urfalı olduğunu yazmıştı mesajlarda, bana göre asla çekici bir tipi de yoktu ama karıma başkasıyla yatabileceğini ben söylemiştim ve bu fırsatta neye öncelik vereceğini iyi anlamış oldum. 

Adamın çıplak fotoğrafında gerçekten benimki ile karşılaştırılmayacak derecede iri ve uzun bir aleti vardı. Karım belli ki merakına yenik düşmüştü, mesajlarda karım fotoğrafa inanamamıştı bunun üzerine adam bir de masturbasyon yaparken ki videosunu atmışti ki gerçekten karımın bu adamla yatıp yatmayacağını merak etmiştim, sokakta görse keko deyip geçeceği birisiydi normalde. Adam mesajlarda evinin konumunu da göndermişti, karımı eve çağırıyordu.

Karım ertesi gün beni bir yere bırakırmısın dedi, kastettiği yer önceki gün mesajlarda gördüğüm adresti, bu izini ben vermiştim, son defa hayatım emin misin falan diye sordum ama bana bunları konuştuğumuzu ve merak etmemem gerektiğini söyledi.

Karıma eve girdikten sonra beni aramasını söyledim, en azından içeride adam karımın itiraz edeceği bir şey yaparsa kapıyı çalardım. Göz göre göre karımı onu sikecek adama götürüyordum, iyi ki bu işi kalbim için yapmıştım ama arabadayken kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. 

Adamın evinin yakınına gelince karım beni aradı ve hat açık kalcak şekilde telefonu çantasına koydu ve adamın evine doğru yürüdü. Araba bulunduğum noktada fazla kalamazdım saçmasapan bir muhitteydik zaten. Arabaya düzgün bir yer bakarken telefondan da karımın eve girdiğine dair hoşgeldin muhabbeti geldi. 

Adam şiveli konuşuyordu, kalın bir sesi vardı, karımın ses tonundan ise heyecanlı ve çekingen olduğunu anlamıştım. Taner karıma hadi gel içeri gidelim dedi. Kıyafetlerin çıkma sesi ve öpüşme sesleri gelmeye başlamıştı. 

Adam belli ki pantolonunu çıkarmıştı, eşimin bu gerçekten çok büyük yavaş yavaş yap olur mu dedi, tamam yavrum al hadi onu ağzına dedi Taner. Adamın karımı yavaş bir şekilde sikeceğini hiç zannetmiyordum. Karımın adamın aletini yalarkenki seslerini duyabiliyordum, adam fazla dayanamadı ve geliyorum hepsini al ağzına diye sert bir tonda emir vererek karımın ağzına boşaldı, Taner yut onları dedi, karımdan bir iki dakika ses gelmedi, en sonunda çok fazlaydı, zor yuttum dedi, adam şimdi tekrar ağzına al dedi, artık o mesajlardaki kibar iltifat eden adam gitmişti, yerine kaba itici bir adam gelmişti ama karım hiç itiraz etmeden denilen herşeyi yapıyordu. 

Seslerden anladığım kadarıyla adam artık karımın içine girmeye çalışıyordu, yavaş Taner dur çok büyük ahh yavaş ahh ahh, ohh çok darsın güzellik seni sike sike genişleticem. Tanerin yavaş olmaya niyeti yoktu, büyük ihtimalle ilk defa altında böyle çıtır bir kız vardı ve karıma aldırış etmeden aletine sonuna kadar soktuğunu karımın çığlıklarından, acı dolu inlemelerinden ve tenlerinin birbirine değdiğinde çıkan sesten anlayabiliyordum. 

Bu vahşi sikiş 10 dakika kadar sürdü. Karım perişan durumdaydı büyük ihtimalle, arada bu sert sikişten dolayı nefesi kesiliyor, inlemeleri durmuyordu. Sonunda adamın böğürtüsünden boşaldığını anlamıştım. Bir kaç dakika sonra karımın sesi geldi. Taner çok iyi bir aletin var ama ben böylesine hiç alışkın değilim, tamam güzellik yaptıkça sen de alışacaksın dedi Taner ve karımla öpüşmeye başladılar. 

Bir süre sonra hadi üzerime çık dedi Taner, kontrol bu sefer başlarda karımdaydı sonrasında Taner yine sert bir şekilde pompalamaya başladı ama karımın çığlıkları değişmiş, artık zevk alıyor ve orgazm oluyordu ve ben bu sesleri daha önce karımdan duymamıştım. Adam pompalarken karımın poposunu tokatlıyordu, sürekli bir şaplak sesi geliyordu. 

Bundan sonra hat kesildi kendiliğinden ve ben de tekrardan arayamadım, 2 saat sonra karım aradı, gittim aldım onu. Çok yorgun gözüküyordu, çok terlemiş ve arabaya bindiğinde adamın kokusu da üzerine sinmişti adeta. 

Çok konuşmak istemedi, duş alıp dinlenmek istiyorum hayatım dedi. Evde duş aldıktan sonra bornozuyla kurumayı beklerken sızdı zaten. O sıra vücudunu inceleme şansım oldu. 

Taner karımı hoyratça kullanmıştı. Benim kıyamadığım o güzel poposu attığı şaplaklardan dolayı üzerinden zaman geçmesine rağmen kırmızıydı. Amı hırpalanmış duruyordu. Göğüslerinde de ısırma izleri vardı. Karımın her yerini istediği gibi kullanmıştı. Bundan sonra bu ilişkinin devam edip etmeyeceğini ben de merak ediyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder