4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 16. bölüm

Yeşim emmioğluna daha iyi imkan sunmak için bacaklarını iyice açtı.

Suyun altında gözleri kapandı ve kalçaları geniş daireler çizmeye başladı. Zaten o genişlikte kalçalarla küçük daire çizmesi imkansızdı

Karımın orgazma yaklaştığını anlamıştım. Bunun genç amcaoğlumun elinden olacak olması olayı dahada heyecanlı hale getirmekteydi.

Yeşim bir eliyle benim omzuma diğer eliyle ceminkine tutundu, bacakları iyice açılmış vaziyette, bir memesi cemin elinde, diğeri bende, kukusu cemin diğer elinde olduğu halde inleye inleye orgazm oldu küvetin içinde.

Bir müddet o pozda durduk, karımın kendine gelmesini bekledik.

Olayın ilginç tarafı hiçbirimizin konuşmaması ve herkesin normal bir olaymış gibi davranıyor olmasıydı.

Az sonra yeşim kendini toparladı ve, "kocacım siz beni bir güzel yıkayıp pakladınız, müsadenizle bende sizi yıkayayımki hak yerini bulsun" dedi.

Bunu dediğinden 5 saniye sonra cem çırılçıplak kalmıştı bile.

Tamamen kalkmış durumdaki organı o kadar iriydiki yeşim gözlerini alamıyordu.

Benimkide kalkmıştı ama emmioğlununkinin yanında sönük gibi duruyordu.

Üstelik onunki neredeyse karnına yapışmış, tavana bakarken benimki 90 derece açıyla durmaktaydı.

Bende soyununca ikimiz birden küvete girdik. Yeşim hemen lifi şampuanladı ve cemin sırtını yıkamaya başladı.

Karımın her iki yanında ayakta durmaktaydık küvetin içinde

Sırtından aşağıya indi ve götünü iyice bastıra bastıra lifledi. Sonra bacaklarına, en son oğlanın götünün arasını ve oradanda elini kaydırıp apış arasına sokuşturdu lifi.

Cemde karıma arkası dönük halde işini kolaylaştırmak için bacaklarını aralıyordu.

Yeşim "dön bakalım cemciğim" der demez emmioğlu önünü döndü. Yeşim bu kez lifi bırakmış eline döktüğü vücut şampuanını köpürtmüştü. önce göğsünü iyice masjladı şampuanında kayganlığında.

Sonra aşağılara indi ve zaten oğlanın neredeyse vücuduna yapışık, havada duran azman organına dokunmadan göbek deliğini yıkamanın imkanı olmadığından merakla beklediği organa kavuştu!!

Karım amcaoğlumun devasa sikini şampuanlıyor, oradan taşaklarına geçiyor onları teker teker avuçlarında yuvarlayarak yıkıyordu.

Bu arada daha yakındanda görebilmek için iyicede eğilmiş durumdaydı. Amcığı açılmış bacaklarının arasından bana bakıyor, şişmiş dış dudakları sayesinde iyice aralanmış ve bir miktar içini gösterir hale gelmişti.

Dayanılamaz bir manzaraydı ve bende dayanamadım.

Yeşim cemin sikini sıvazlayıp yıkarken karımın geniş kalçalarına yaslanıp sikimi bir hamlede kaygan kukusundan içeri sokuverdim.

Cem ne yaptığımı görmüş sırıtıyordu.

Ve yeşimin içinde yavaş hareketlerle gidip gelmeye başladım.

Karımın tek eli benim sikimi kavradığı zaman sadece başı görünür. Oysa ceminkini tek eliyle kavradığında bir o kadar daha boşluk kalıyordu organında. Demek benimkinin en az iki katı boyundaydı. Benimkinin eni epey kalın olmasına rağmen emmioğlununki boyuna göre ince görünmüyordu. Demek kalınlığıda benden epey daha fazlaydı.

Ben yeşimin içinde girip çıkarken karımda ceme yavaş hareketlerle 31 çektiriyor.. pardon pipisini yıkıyordu 

Manzara karşısında ne kadar istesemde kendimi fazla tutamadım, çünkü cemin hareketlerinden onunda kendini sıkıp zevki mümkün olduğunca uzatmaya çalıştığını görüyordum.

Tam boşalmadan önce dışarı çektim ve sevgili karımın geniş kalçalarındaki selülitlere boşalmaya başladım.

Uzun zamandır çıkarnmadığım kadar meni boşaltmıştım ve yeşimin götü meniyle kaplanmıştı.

O sırada emmioğluda patladı...

Ama ne patlamak. Resmen uzun menzilli ağır bir silahtan çıkar gibiydi. İlk 5-6 atış mermi gibi eğilmiş durumdaki karımın sarkmakta olan memelerine çarptı. Sonrakiler biraz daha eğimli şekilde göbeğine, üst baldırlarına ve son birkaç patlamada kırmızı ojeli ayaklarına düştü.

Yeşim neredeyse baştan aşağı emmioğlumun menileriyle yıkanmıştı.

Duşu alıp yeşimi tekrar baştan aşağı yıkadım. O sırada cemde pörsüyen çükünü yıkamış ve çıkmıştı.

Hiç garip birşey olmamış ve herşey çok normalmiş gibi bu olayın aramızda lafını bile etmeden giyindik ve salonda gece geç saatlere dek havadan sudan sohbet ettik.

Yatmadan önce "yarın joe ve niko burada olacaklar, itiraz istemem, siz benim odaya geçiyorsunuz ben salonda yatacağım" dedi.

Bizde kabul ettik ve emmioğlunun odasına geçtik.

7. Bölüm

Sabah salondan gelen seslerle uyandığımızda saat 11 olmuştu bile. Akşamki banyo maceramızı yeşimle aramızda bile konuşmuyorduk. Olayın bu kadar normal bir olaymış gibi kabul edilmesi bile bende değişik bir heyecan yaratıyordu.

Seslere kulak kabarttığımızda joe ve nikonun gelmiş olduğunu anladık. Cem onlara bizle ilgili birşeyler anlatıyordu. "Bizden yaşlılar ama çok genç kafadalar, sizde seveceksiniz" vs gibi laflar ediyordu. Neticede çok da haksız sayılmazdı, çinliden17, yunanlıdan 15 yaş daha yaşlıydık yeşimle ikimiz.

"karıcığım şimdi nasıl banyo yapacaksın" diye sordum.

"aman osmaan, sende alemsin yani, cemi duymadınmı, bunlar zaten alışık bu duruma, kimbilir kaç gençkız geldi geçti o banyodan, aş bunları da avrupalı gibi düşün biraz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder