4 Temmuz 2019 Perşembe

Karım için Unutulmaz Bir Bayram 3

Adamın yarağı mosmor olmuştu, sanırım karımın amı ona gerçekten çok dar gelmişti. Karım ne halde olduğunu hiç bilmiyordum çünkü üzerinde olan kafalardan onu göremiyordum üstelik hiç durmadan sesli bir şekilde inliyordu. Karımı biraz önce siken adam, "ben yengeye masaj yaptım ve o dar deliğine zorla girdim, aletim biraz ağrıyor, o da bana masaj yapması lazım" deyip dudaklarını öpen adamın yerine geçti ve yarağını karımın ağzına soktu.

Karım refleks olarak kendisine yapılan bu kadar şeyden sonra ağzındaki yarağı emmeye başladı. Ancak, karımın amı boşta kalınca masaja devam etme bahanesiyle yerini bir başkası aldı. Bu adamında kocaman yarağı vardı, yani karımın kapasitesinin çok üstünde bir yaraktı ve üzerindeki kalın damarlar şişkin ve sem sert görünüyordu. Adam hemen yarağının ucunu karımın ufacık am deliğine dayadı ve yüklenmeye başladı. Karımın am dudakları adamın yarak başını kucaklamıştı ve içine emmeye çalışıyormuş gibi görünüyordu. Adamın kütük gibi yarağı karımın ıslak ve ufak amının içine bir kürdanın tereyağının içine girer gibi girmeye başlamıştı.

Adam ufacık bir deliğe girdiği halde bir kaya kadar sert olduğu için hiç zorlanmıyordu ve tüm hırsıyla dibine kadar karıma köklüyordu. Karımı cinsel ihtiyaçları için zalimce kullanan bu adamlar yalamayı bırakarak pantolonlarını indirdiler. Karımın amını ve ağzını siken diğer iki adam halen daha eylemlerine devam ediyorlardı ancak geriye kalan adamlar yaraklarını çıkartarak karımın üzerine sürterek otuz bir çekmeye başlamışlardı.

Yine küstahça adamlar bana dönerek, "ağabey, şimdi yengeye son olarak özel bir merhem vereceğiz" dediler ve yine uyumlu bir takım gibi aynı anda karımın ütüne boşalmaya başladılar. Sadece üzerine boşalmayla kalmadılar, karımın amında ve ağzının içinde olan adamlarda karımın içine boşalıyorlardı. Adamlar karımı bir dakika içinde döl içinde bırakmışlardı. Karımın saçları, yüzü, ağzının içi, dudakları, göğüsleri, karnı, bacakları, ayakları ve amı döl ile kaplıydı. Birisi sanki onu baştan tırnağa beyaz bir sıvıyla badana emiş gibiydi. 

Amının içinden bile göt deliğine doğru süzülen döl vardı. Karım olanlardan resmen transa geçmişti ve kendinde değildi. Adamlar toparlanıp bana iyi bayramlar diledi ve teşekkür ettiler. Ben teşekkür etmeden karımı kaldırdım ve kıyafetlerini toplayarak arabaya götürdüm. Onu dikkatlice arka koltuğa yatırdım ve hemen eve geri yol aldım. Tabi arabanımın arka koltuğu ve kendi kıyafetlerimde döl olmuştu. Bu Bayram, bazıları için iyi bazılarımız içinde kötü anlamda unutulmaz bir bayram olmuştu.

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil