4 Temmuz 2019 Perşembe

Londra'da geçen seks maceramız 21. bölüm

Niko ne konustugumuzu sordu. Cem de akici ingilizcesiyle tercume ediverdi. Bunun uzerine niko da "haydi yesim ye sunun minik organinida seyredelim" dedi.

Yesim aniden elindeki organa agzini uzatti ve neredeyse tamamini agzina aliverdi bi hamlede. Cinli ne kadar sansli olduguna inanamiyordu belliki. Aslinda bu durum odadaki herkes icin gecerliydi. Hepimiz cok sansliydik bunu yasadigimiz icin.

Minicik pipiyi emip emip birakiyor, kucuk yumurtaliklari teker teker agzina aliyor, yaliyor, emiyor birakiyordu.

İnanilmaz bir sekilde bugun 2 kez bosalmis olan nikonun siki tekrar kalkiyordu su anda. Emmiogluna dondugumde onunkinin zaten tamamen kalkmis oldugunu gordum.

Karım bacakları tamamen açığa çıkmış halde çinlinin minik organını emip dururken niko yerinden kalktı ve jonun hafif arka çaprazında yere oturdu. Yeşimin sağ bacağını okşamaya başladı ve ayağını alıp odun gibi sikinin üzerine koydu. Karımın kırmızı ojeli, narin ve seksi ayağı haşmetli erkeklik organının üzerinde acayip bir kontrast yaratıyordu, ve görüntü muhteşemdi.

Yeşim duraksamadan ayağıyla herifin organını sıvazlamaya başladı. Ayak parmaklarıyla başını kavramaya çalışıyor ama ebattan ötürü beceremiyordu.

Harika manzarayı gören bizim emmioğluda diğer tarafına oturup aynı şeyi karımın sol ayağına yapmaya başladı.

Şu anda hem önündeki çinlinin minik sikini komple ağzına almış emiyor, hem de her iki ayağıyla diğer ikisinin iri siklerini sıvazlıyordu. Nikonun sünnet derisi karımın ayağıyla bir yukarı bir aşağı inip çıkıyordu.

Dayanamadım ve bende arkasına geçtim, saçlarını toplayıp ensesini öpmeye başladım. En sevdiği şeylerden biridir.

Sırayla ense, kulak arkaları, kulak memeleri öpüp emmeye başladım. Sırf bu hareketin bile karımı fazlasıyla ıslattığını biliyordum, tecrübeyle.

Sonra omuz başlarına geçtim. Bir yandanda yeşimin elleri, ağzı ve ayakları çalışmaya devam ediyordu.

O sırada çinli karımın kafasını tutup bastırmaya başladı, bir yandanda hızlanmış ve titremeye başlamıştı. Karımın ağzında boşalmak üzereydi. Yeşim bunu hiç sevmezdi, bu kadar yılda ben bile topu topu 2 kez ağzında gelebilmiştim.

Çinlinin karnına bastırdı ve son anda herifin küçük boylu sikini ağzından çıkarabildi.

Jo kendinden geçmiş şekilde boşalmaya başladı.

Menilerinin bir kısmı yeşimin çenesine isbaet etti, ama esas büyük kısmı göğsünün çıplak kısmına ve havlusuna gelmişti.

Çinli bitap düşmüş vaziyette karımın önünden ayrıldı ve banyoya gitti.

Şu anda yerdeki niko ve cem karımın ayaklarının altındaydılar. Yeşim her ikisininde koca siklerini ayaklarıyla yoğurup sıvazlıyordu. Tabi artık önlerini kapatan jo olmadığından karımın iyice yukarı sıyrılmış havlusunun altından tüysüz kukusunun yarığı görünür olmuştu ve cemle niko gözlerini oradan alamıyorlardı. Yeşim ayaklarını kullanırken bacakları aşağı yukarı ve ileri geri hareketlendikçe baldırlarındaki selülitler ve bacak içleri jöle gibi titreşip duruyordu.

Bu arada ben tekrar karımın arkasına geçip ensesini ve omuzlarını öpüp yalamaya ve hafiften emmeye başladım.

Sonra yavaş yavaş elimi ön tarafından aşağıya indirmeye başladım. O sırada jonun karımın göğsüne fışkırttığı meniler elime bulaştı. Onları iyice sıvayarak yaydım ve yeşimin döşü parıl parıl parlamaya başladı.

Yavaşça havluya ulaştı ellerim. Artık yeşimin o iri, doğal, yumuşacık memelerini ortaya çıkarma zamanı gelmişti.

Benim sikim cem ve nikonunkilerle boy ölçüşemesede karımın hem memeleri hem kalçaları o kadar kocamandılarki oğlanların ebatlarıyla rekabet edebilirlerdi ve bende bununla gurur duymaktaydım.

Elim havlunun üstünde gezinirken cem "hadi osman abi sabırsızlandırmaa bizi" dedi

"sen daha önce gördün ya olum yengenin memişleri"

"abi onlara doyulurmu? Hem niko ve jo hiç görmediler daha, öldürme çocukları"

Havluyu vücuduna sarıp sıkıştırdığı yere elimi götürdüm ve yavaşça oradan çıkardım. Şu anda karımın havlusu gevşemiş durumdaydı. Niko sikini hala karımın ayağına vermiş durumdayken basenlerinin hizasındaki havluyu tuttu ve yana doğru hızlı bir hareketle çekerek tamamen açtı.

Yeşimin vücudu çırılçıplak kalmıştı..

Hem niko hem benim amcaoğlu anında yerlerinden fırlayıp karımın devasa memelerine her iki yandan yapıştılar. Ayva göbeğinin üzerine doğru yayılmış durumdaki kocaman memeleri mıncıklayıp emmeye başladılar. Karımın irileşmiş meme uçları erkeklerin ağızlarını tatlandırmaktaydı. Onlarda hafif dişlemelerle emmeye devam ederek dahada fazla irileştirmek için ellerinden geleni yapıyorlardı.

Niko sağ elini yeşimin apış arasına attı ve bebek gibi tüysüz, tabak gibi açılmış yarığını avuçladı.

O anda şaşkınlık dolu tepkisini gösterip woow diyerek elini bize gösterdi. Karımın kukusu öyle bir çeşmeye dönmüştüki resmen devamlı su salgılamaktaydı. Nikonun eli resmen sırılsıklamdı.

Eliyle yarığını sıvazlıyor, arada istesede istemesede tarihindeki en kaygan anını yaşayan kukunun içine parmağı kayıveriyordu.

Çükünü tekrardan kaldırmış durumdaki jo yeşimin bacaklarını iyice açarak aralarına girdi ve nikonun elinide iterek ağzını gömdü. Yeşimde kırmızı ojeli güzel ayaklarını jonun omuzlarına koydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder